recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lovefilm lukker i Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lovefilm lukker i Danmark

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lovefilm lukker i Danmark
    Sendt: 10-Juni-2013 kl. 13:29
Jeg har netop modtaget denne triste mail fra lovefilm.dk
Hvor skal man nu nemt og bekvemt leje sine blu-rays?

Vi på LOVEFiLM har den kedelige nyhed, at LOVEFiLM Danmarks tjeneste lukker i løbet af sommeren. Hvad sker der nu? Dit LOVEFiLM abonnement vil lukke ned om 30 dage, dvs. 10.7.2013. Du har derefter yderligere 30 dage til at sende dine film retur, så der her 10.8.2013, herefter lukkes hjemmesiden og din konto er afsluttet. Streamingtjenesten For dig der har adgang til streamingen, så vil den blive lukket 10.7.2013.
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6261
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 13:36
Trist
Jeg har været medlem i flere perioder, er det dog ikke for tiden
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
MojoDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-April-2011
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MojoDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 13:39
ØV CryCryCryCryCryCryCry

Og der er vel ingen andre alternativer? CryCryCryCryCry
Reciever: Yamaha RX-V3967, Front højtalere: Martin Logan Air, Center højtaler: Martin Logan Vignette, Baghøjtalere: Gamle JBL
Til top
Larxox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2006
Point: 1025
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Larxox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 13:54
ØV - Har været flittig bruger siden de startede i Danmark.
Hmmmmm - hvad så nu?

Gode forslag til alternativer?

Redigeret af Larxox - 10-Juni-2013 kl. 14:37
Til top
antilles Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Januar-2009
Sted: BallerupDenmark
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér antilles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 14:06
Det er dælme ærgeligt. Jeg har virkeligt nydt at få HD film med ordentlig bit-rate på skærmen. I modsætning til det der streaming hejsSmile
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 14:21
Satans! Jeg havde også glæde af dem. Fin pris og ægte HD/BD hver gang :-)
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 14:55
Surt, vi har også nydt, særlig de mere sjældne og gamle film.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 14:59
Det var da træls.

Jeg har også holdt af at få film sendt hjem til mig. Der er ingen alternativ til 15-20 film for 179 kr./mdr.
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 15:14
Jeg tilslutter mig koret og ja der er vel ingen alternativer... En skam hvis man vil have bluray kvalitet på både billed og lyd, at man nærmest  er tvunget til streaming efterhånden Ouch
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 15:21
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Det var da træls.

Jeg har også holdt af at få film sendt hjem til mig. Der er ingen alternativ til 15-20 film for 179 kr./mdr.
Jeg har altså intet imod, at smutte ned i Blockbuster. Der kan man hente, 2 film per dag, til 189kr./mdr. Hvis du har tid kan du også aflevere, og hente mere. Du kan have 2 hjemme af gangen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det var da træls.

Jeg har altså intet imod, at smutte ned i Blockbuster. Der kan man hente, 2 film per dag, til 189kr./mdr. Hvis du har tid kan du også aflevere, og hente mere. Du kan have 2 hjemme af gangen.

Problemet er blot, at herovre i det det vestjyske kan der være langt til en blockbuster ellers kunne jeg også sagtens leve med det Smile
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det var da træls.

Ja, det er da også en fin løsning, selv om jeg foretrækker at undgå at skulle forbi en butik hver gang jeg har lejet noget.  Desuden er der, som i Vestjylland, småt med butikker i Østjylland. Jeg skal køre 120 km. for at få film hjem fra Blockbuster, og det kan næppe svare sig...

Redigeret af kaizer - 10-Juni-2013 kl. 15:33
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu