recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BENQ W1070 og Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BENQ W1070 og Netflix

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BENQ W1070 og Netflix
    Sendt: 25-Juni-2013 kl. 11:12
Hej

Jeg overvejer at anskaffe mig en BENQ W1070.
Men da jeg ser mange film på Netflix ville jeg gerne høre lidt om jeres erfaringer med Netflix op mod en projektor.
Jeg er klar over at der er kvalitets forskel på indholdet på Netflix.
Planen er et lærred på 76 tommer

Redigeret af technology - 25-Juni-2013 kl. 11:47
Til top
thcleaner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thcleaner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 12:19
netflixs superhd er meget tæt blueray men 24p på appletvet er ikke mulig ved ikke med andre netflix afspillerer
Til top
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2013 kl. 11:32
Jeg bruger netflix med min projektor og 123" lærred , netflix står ikke så godt Som f.eks iTunes lejede film, bluray film,men er bestemt ok kvalitet i deres superhd, synes nu dog alligevel ikke som thcleaner mener at det er meget tæt på bluray.

Husk at opsætte netflix kontoen på din com, og vælg stream i bedste kvalitet.

Mvh Kim
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2013 kl. 13:03
Takker for info.
Men blev enig med konen at vi nok fik mere glæde ud af et større tv. Så det blev et Panasonic TX-L55ET60Y 
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2013 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af thcleaner thcleaner skrev:

netflixs superhd er meget tæt blueray men 24p på appletvet er ikke mulig ved ikke med andre netflix afspillerer

Det er jeg slet ikke enig i... har en 50 M/b linje og Netflix på SuperHD.

jeg har også BenQ W1070 på 92" lærred og kan sagtens se stor forskel på Netflix og blu-ray film endda også forskel på en bluray rippet til ca. 8gb mkv fil...

det er dog acceptabelt at se synes jeg, men oplever mere støj osv i billedet
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 09:32
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

Oprindeligt skrevet af thcleaner thcleaner skrev:

Det er jeg slet ikke enig i... har en 50 M/b linje og Netflix på SuperHD.

jeg har også BenQ W1070 på 92" lærred og kan sagtens se stor forskel på Netflix og blu-ray film endda også forskel på en bluray rippet til ca. 8gb mkv fil...

det er dog acceptabelt at se synes jeg, men oplever mere støj osv i billedet

Hvad bruger du til afvikling af Netflix samt dine lovlige 8gb rips ;)
Til top
MarkR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2009
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MarkR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 09:45
Jeg bruger MPC-HC (media player classic) eller XBMC til de fleste af mine LOVLIGE mkv film.
Ved MPC-HC benytter jeg samtidig Haali Media Splitter for at få større kontrol over mine lydkilder.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Point: 4589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2013 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af skyeagle skyeagle skrev:

Husk at opsætte netflix kontoen på din com, og vælg stream i bedste kvalitet. 

Det har ingen betydning i forhold til at se Netflix via bokse, f.eks. Apple TV eller en Blu-ray-afspiller, hvor Netflix bruger adaptive streaming. Det er kun når man ser Netflix via en PC, at denne indstilling har betydning.

Folk med mediecentre og PC'er skal dog være opmærksomme på, at de ikke pt. får højeste billedkvalitetsniveau på Netflix via PC'ens internetbrowser. Det leveres kun på visse bokse gennem apps lige nu.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu