|
|
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Forfatter | |
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() Sendt: 03-September-2006 kl. 15:15 |
hvorfor det nye pio frem for panasonic TH_42 pv/px60/600? overbevis mig for jeg er ret tændt på panasonic'en! har altid godt kunne lide pios design, men synes prisen har været for høj!
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Bedre farver efter min mening......virker "varmere" i billedet. Og så er den MEGET flottere designet......efter manges mening- Og så er det en KANON god pris på dette FÆLLESKØB...... DERFOR er der faktisk ikke en eneste god grund til vælge Pana. frem for denne Pioneer. |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
hvor meget er prisen på fælleskøbet?
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
den er henv.vis 19k for 42"-og 28K for 50"....og det er billigt.
|
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
![]() |
jamen problemet er jo bare er pana'en er MEGET billigere! man kan få TH-42 PV60E for 13300 inkl fragt fra tyskland!
|
|
![]() |
|
![]() |
synes det er meget at give mere! panasoniv'en er jo ikke et dårligt fjernsyn!
|
|
![]() |
|
![]() |
Så køb den,hvis du kan lide den.Hvis man endelig skal sammenligne Pana. med Pioneer,så er det altså px600 det handler om-og så nærmer vi os prismæssigt.Synes dog stadig at Pioneer er en klasse over..(min mening) |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
ja men det eneste du får mere i 600 modellen er et andet design. pip og bedre lyd. ellers er det samme tilslutninger osv. det er jo stadig samme panel! men kan virkelig godt lide pioneers design.. det er jo bare om man så er villig til at give det ekstra for det!
|
|
![]() |
|
![]() |
du kan få px600 for 16kilo med fragt |
|
![]() |
|
steenm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
![]() |
Hvis du får problemer med det, vil du måske ærgre dig mange gange over du har købt det i Tyskland. Det er ikke sjov at sende et 42 tommer tv. |
|
![]() |
|
moooi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2006 Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Jeg har både set pioneer 436 XDE og pv60 og jeg syntes klart at XDE var bedre og hvis det nye pio er bare lidt bedre er der ingen tvivl om hvad jeg ville vælge.. At man så skal smide 3k mere i prisen så er det vel det værd plus du fået markedet lækreste design |
|
![]() |
|
![]() |
Citat fra denne test: http://www.plasmatvbuyingguide.com/plasmatvreviews/panasonic -th42px600u-review.html "Wow, once the picture was calibrated the TH-42PX600U had undoubtedly the truest picture of any television that we have tested to date." Det var efter at de havde testet pios nye! http://www.plasmatvbuyingguide.com/plasmatvreviews/pioneer-p dp4270hd-plasma-review.html |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |