recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix Dolby Digital på Samsung BD-F5500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix Dolby Digital på Samsung BD-F5500

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rolighed Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rolighed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix Dolby Digital på Samsung BD-F5500
    Sendt: 09-Juli-2013 kl. 11:53
Har endelig anskaffet mig en dedikeret BD-player (har brugt mediecenter hidtil).

En af hovedårsagerne til dette var, at jeg gerne ville kunne bruge mit Netflix abonnement på husalteret (mit PS50C7705 er en generation for gammelt).
Er der nogen der ved om der er krav til forbindelser for at få Dolby Digital fra Netflix? Som det er nu leveres der kun Pro Logic II fra Netflix. Smider jeg Avatar i drevet, så er der fin Dolby Digital lyd via phonokabel (pcm). Gah!
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2013 kl. 12:12
Hvis jeg husker korrekt er der ikke alt på netflix der kører dolby digital. Prøv lidt forskellige film
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2013 kl. 12:29
Har lige testet på kill bill. Den kører dolby digital +
Bruger selv ps3
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rolighed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2013 kl. 12:43
Super. Tak for svar. Prøver lige når jeg kommer hjem.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rolighed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2013 kl. 23:47
Yesssss. Kill Bill i Dolby Digital! Takker og bukker!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2013 kl. 23:59
Hvis det evt. er en serie, så skriver den 5.1 ud for alle afsnit, selv om de første par sæsoner kun er i 2.0. Det har jeg oplevet flere gange. Det samme er i øvrigt gældende med billedkvaliteten. Selvom der står Super HD for hele serien, så er det nogle gange også kun de seneste sæsoner det gælder for.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu