|
Er denne noget værd? |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Juli-2013 kl. 19:56 |
Min kæreste har slæbt denne med hjem.
Mine alarm klokker ringer lidt på processorer. Skal hun åbne den og bruge den, eller kan hun roligt pakke den ud og bruge? Skal bruges til office og internet.. Redigeret af aerik - 31-Juli-2013 kl. 19:57 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4719 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Fandt dette om Cpu'en: Carsten.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
Du har da vist allerede bestemt dig ![]() Jeg er slet ikke inde i det med processorer længere, men hvor meget kan man forvente når den koster kun to stærke? |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Har egentligt ikke bestemt mig. Men stod af computerracet da det hed pentium4 ht når det var vildt, rigtig vildt! Og amd bare var noget der virkeligt blev varmt.
Omvendt hvis man forventer en computer til 2000kr bliver man vel næppe skuffet. Vi er begge på og har barn på vej, så der skal også tænkes lidt rationelt økonomisk :) |
|
![]() |
|
Det blev jeg desværre ikke meget kogere af ;) |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Amd er vist ikke så ringe endda - deres grafikløsninger er Intels overlegen.
Ingen grund til alarm.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Det eneste jeg kan finde om den, er at den er ca. som E2-1800.
Dvs. for langsom. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
For langsom til office brug eller?
Redigeret af aerik - 31-Juli-2013 kl. 20:26 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
AMD E2-1800 har CPU benchmark 849 EDIT: Dvs. ca. som en Intel Celeron E1200 1,6 GHz fra 2008 Der er ingen der har målt E1-2500 endnu, men Notebookcheck skriver dette: Steven Snedker skriver dette: Processorstyrke måles gerne i Passmarks/CPU marks. 750 er for lidt, selv til simpel Internet-læsning og billedbehandling 2000 er minimum. 3000 og 4000 er rarere og mere fremtidssikret. 7000 er enormt godt og noget af det bedste, man kan få i en bærbar sommeren 2013. 10000 er det højest opnåelige (i en stationær pc, der er til at betale) Redigeret af Brixen - 31-Juli-2013 kl. 20:47 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Hmm lyder jo ikke super :(
Kan man få noget fornuftigt, minimum 13,3" til max 2500-3000? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
Den er da helt fin til office og internet surf, Og til prisen er det et helt ok køb
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Office og surf kræver bestemt ikke mange kræfter
Ellers har Metro snart en billig Lenovo http://issuu.com/marketinginmetro.dk/docs/udsalg_uge31_lr_mv |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |