|
IR forlænger, hjælp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hurrij ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2013 kl. 13:55 |
Hej
Jeg har en pioneer forstærker, hedder noget omkring vx922 mener jeg. Den har bag på en IR in og IR out. Går udfra det er infarød. Mit problem er at forstærkeren er gemt i et lækkert tv møbel, men jeg bliver nød til at have lågen åben for at kunne bruge min fjernbetjening. Min far købt så et inforød forlænger som vi satte i forstærkeren, men den reager overhovdet ikke når man bruger fjernbetjening mod den nye inforød modtager. Har både prøvet at slutte den ti IT in og IT out. Skal man konfigurer forstærkeren, eller hvor ligger problemet henne? |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Ved godt det ikke er det du efterspørger men nævner det lige aligevel. Bruger selv denne logitech http://www.logitech.com/da-dk/product/harmony-smart-control?crid=60 Den er super smart til lukkede døre mm. |
|
![]() |
|
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
Strømforsyning sker formentlig fra den enhed, der udsender signalet, så du kan ikke bruge modtageren fra dit IR sæt direkte i forstærkeren, da den ikke giver strøm tilbage til modtageren.
|
|
![]() |
|
hurrij ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
skod, jeg bruger bare deres app istedet med min iphone, det virker
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19852 |
Problemet er nok at Pioneer ikke har været så venlige at skrive i deres brugsanvisning, hvilken type IR modtager de forventer at du kan slutte til og, hvordan den er forbundet. Sådan er det i hvert fald med min Marantz. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |