|
Returret. |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
miaj
Super bruger Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-September-2013 kl. 15:24 |
|
Hvis man bestiller en vare på nettet,Og man så afhenter den og betaler i butik.
Er der så 14 dages returret som normalt ved bestillinger over nettet? For har købt en vare som jeg har fortrudt,Og det ikke elgiganten. |
||
|
||
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej.
|
||
/Peter
|
||
miaj
Super bruger Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan du uddybe det mere en nej,Feks hvorfor
|
||
|
||
hbjensen
Bruger Oprettet: 18-Februar-2004 Sted: Vejle Status: Offline Point: 249 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
OK . Ser ud til at jeg må ændre min opfattelse.
|
||
/Peter
|
||
miaj
Super bruger Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super Samme sag næsten,Drejer sig bare om en bærbar.
Og Tak. |
||
|
||
fhansen
Guld medlem Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og alligevel ikke helt. Hvis du går i en butik og køber en vare, så gælder der ingen returret, med mindre det er aftalt med forhandler. Lige i det tilfælde som der bliver linket til, havde forhandleren ikke opstillet sin hjemmeside korrekt. Havde forhandlere gjort klart og tydeligt opmærksom på, på selve siden ved "bestilling", at varen kun var reserveret/henlagt, så ville det ha svaret til man foretog et forretningskøb, tilsvarende som hvis man blot var gået i butikken. Nu kender vi ikke den konkrete handel trådstarter har foretaget, så inden der kan svares skal vi bruge informationer om det konkrete køb. |
||
miaj
Super bruger Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har bestilt på nøjagtig samme måde som sagen,bestilt på hjemmeside til afhentning,
Betalte og afhentede dagen efter.
Jeg har ikke nogen sag endnu,Men frygter der måske kommer en?
De har ikke for gode karakter på trustpilot.
|
||
|
||
fhansen
Guld medlem Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm, må da ikke håbe det er samme firma Så det vil sige, at der på siden ikke fremgik, at der kun er tale om en reservering, og du lagde varen i en kurv, osv. Ja, så lyder det som at du er i samme situation. Hvis det er sagen, så held og lykke herfra. |
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er ikke jurist, men jeg tror ikke på at dén holder i byretten. Det er noget som nogle firmaer har indført i et forsøg på at omgå reglerne.
|
||
miaj
Super bruger Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og email står ikke osm reservering,Men bestilling?
Her er uddrag af mail.
Hej,
Din bestilling er nu klar til afhentning i vores butik på xxxxxxxxx i københavn.
Følgende vare er klar til afhentning:
|
||
|
||
miaj
Super bruger Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tænkte lige,Hvad for man ud af sådan en sag?Nu det så ikke sikkert.
Men hvis de ikke følger hvad forbrugerstyrelsen siger/gør? Så for man jo ikke andet ud af
det, At man har brugt en masse tid,Og ens pc er blevet et ½ til et helt år ældre, (Mindre værd!)
Mere om man gider eller om det letter at opgive på forhånd,Og selv sælge den evt med tab:-(
|
||
|
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |