|
GTA 5 Lagger PS3 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
golffreak90
Ny bruger Oprettet: 24-September-2012 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-September-2013 kl. 19:26 |
|
Hej er der nogle ef jer der oplever at GTA 5 nogle gange lagger når i f.eks. køre meget hurtigt i en bil ??
|
||
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du downloadet det via PSN? Hvis ikke, har du så installeret spillet? Jeg er lidt usikker, men har hørt noget om at det er lavet til både at skulle køre fra harddisken og skiven.
Rockstar har ligefrem advaret spillere imod at installere hele spillet på deres xbox 360.
|
||
golffreak90
Ny bruger Oprettet: 24-September-2012 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ved ikke, jeg satte disken i og åbnede spillet som man plejer at gøre, og så har den vel installeret spillet.
Er der ikke andre der har prøvet dette ??
|
||
londahl
Bruger Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Lolland,Danmark Status: Offline Point: 139 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er kun på 360 da det fylder 2 DVD'er, mod PS3's ene bluray. På PS3 installerer den selv ca. halvdelen og kører resten fra bluray. Men bortset fra det, har jeg netop selv gennemført spillet på PS3 uden at lægge mærke til det. Måske er der skidt ved laseren på din konsol så den ikke kan læse hurtigt nok fra bluray? Eneste grund jeg umiddelbart kan gætte mig til. Kan selvfølgelig også være jeg bare ikke har lagt mærke til det.
|
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lagger - bum! Det kan ikke passe at du ikke har bemærket det, eller også har vi forskellig opfattelse af hvad "lag" er, og du har en højere tærskel SPOILER!! -> Eksempler på lag finder man også i scenen med sniperriflen på taget, og skal tage en helikopter ud, der laggede min PS3 så meget at jeg troede det var løgn. Bort set fra det, så forekommer disse frameratedrops flere steder - man kan ikke undgå at ligge mærke til det. Men spillet er stadig fedt, og jeg er imponeret over hvor stort det er...
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
Kofmo
Ny bruger Oprettet: 01-August-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Spillet lagger også for mig når man køre hurtigt, spillet er stadig fedt ja, men det burde ikke kunne få en score på 10/10 som det får på mange sites pga dette.
Det kan være det fortjener en score på 10/10 på PC eller PS4 når det en gang kommer der til. Desuden syntes jeg at Gun range er til grin, for det er jo ånsvagt svært at ramme mål der bevæger sig med et joypad, på det punkt er PC bare så meget bedre da en MUS er meget mere præcis. |
||
tobiasl
Guld medlem Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
er det ikke fordi det kun kan køre 30 fps var det første min ven sage dan han så det
|
||
skuffen
Bruger Oprettet: 12-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lag er måske så meget sagt - i hvert fald i mit tilfælde. Det er tydeligt at PS3en har travlt når man kører med fuld knald igennem byen i fuld solskin, men det er ikke noget jeg finder særligt distraherende. Jeg vil nærmere kalde det framerate drop. Jeg har ikke oplevet decideret lag på noget tidspunkt overhovedet. Det er klart opvejet af den generelle kvalitet på spillet.
|
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil også kalde det framerate drops - men ind i mellem er det slemt, men ikke så slemt at man ikke kan nyde spillet. Jeg er dog stadig irriteret over at den Porche jeg stjal, og derefter gejlede og købte ny motor til bare er pist væk!!! Jeg havde kørt den i min garage, men brugte den så til at køre til Flightschool. Da jeg lige skulle se noget fodbold, lod jeg min PS3 stå og køre i baggrunden, men jeg har sat den til at lukke ned efter et par timers inaktivitet - og BUM, da jeg startede spillet op igen, var min fine Porche væk fra parkeringspladsen, og den var heller ikke i min garage - spild af penge på opgradering
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
Kofmo
Ny bruger Oprettet: 01-August-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan du ikke finde din Porche i den der "impound" jeg mener den er ved en af politistationerne.
|
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan kan man lave et spil, specifikt til en maskine, og så stadig være ramt af lag.
Ja ved godt den også er til Xbox. Men de har da ret begrænsede specifikationer at skulle arbejde ud fra... |
||
tobiasl
Guld medlem Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er vil fordi de gerne vil have det ser flot ud så de starter med af begranse det til 720p der efter sæter de max fps til 30 så det kan se hakne ud og så når der sker et eller andet exstre kravene kan den også lige blive preset lidt mere da de jo ikke kan have individuel detaljer om du køre hvor der ikke er meget der sker og hvor der er har set hvor den lige skal lotte texturerne flere gange gleder mig til det forhåbenlig kommer til pc en gang så må man jo bare købe det igen men er vil nærmest som et gta 5 2.0
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |