recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix via TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix via TV

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix via TV
    Sendt: 22-August-2013 kl. 17:55
Hej

Tænker, at det kunne være godt bl.a at kunne få Netflix via TV'et.
Jeg vil gerne undgå at skulle trække yderligere netværkskabler, og vil derfor
gerne have, at det kan køre via Wi-fi.
Jeg har nedenstående TV og Blu-ray afspiller. Vil den nemmeste / billigste
løsning være f.eks. at købe en blu-ray afspiller med trådløs netværksfunktion
som f.eks. PANASONIC DMP-BDT230EG ?
Eller kan jeg købe noget velfungerende dongle-væsen til en af mine eksisterende enheder?

TV
Samsung LE32B455C4W

Blu-ray
Panasonic DMP-BD45

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 18:09

Efter hvad man kan se, så har dit TV ikke Netflix, ej heller tilsyneladende din BD afspiller, den er for gammel. Men PANASONIC DMP-BDT230EG den har.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 18:45
Hvis du er tilfreds med din Blu-ray afspiller, så køb en Apple tv. Det er en god lille box, som nok er en af de allerbedste til Netflix.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 19:02
Altså sådan en Apple TV ?
Ja, det kunne måske godt være en fin løsning.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 19:32
Ja , til pengene er Apple tv3 det bedste stykke elektronik jeg har købt .Jeg bruger den stort set hver dag , og ville nødig undvære den...
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Desperate Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-April-2008
Sted: Denmark
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Desperate Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 19:49
Hvis du vil spare lidt på Apple TV, så er der med jævne mellemrum gode tilbud til under 700 kr. I den seneste måned har både FONA og Elgiganten solgt Apple TV til hhv. 699 og 679 kr.

Et andet tip kan være at FONA normalt matcher webpriser, så hvis du ser Apple TV til en lavere pris på internettet, så matcher de normalt prisen (de tjekker om de kan matche, så der er ingen garanti). På Computercity.dk kan Apple TV købes til 799 kr., hvilket FONA med stor sandsynlighed vil matche.

Selv har jeg haft Apple TV i flere år og er super tilfreds, men det kræver også et Netflix abonnement for at få meget ud af den, da YouTube, Vimeo og Podcasts godt kan føles lidt begrænset.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af bas bas skrev:

Altså sådan en Apple TV ?
Ja, det kunne måske godt være en fin løsning.
Det er nemlig den. Det er en fed lille maskine, som bare kører. Den kan købes billigere i Elgiganten.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Desperate Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-April-2008
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Desperate Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 19:53
Og Dustin sælger Apple TV 3 til 788 kr. inkl. fragt. Hvilket FONA sikkert også vil matche.
http://www.dustinhome.dk/product/5010636860/apple-tv-3/
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2013 kl. 14:04
Hej

Nå, nu har jeg lige købt en WD TV HD LIVE MEDIA PLAYER WIFI i stedet, og umiddelbart ser den jo fin nok ud. Men der er ikke et interface på dansk, og jeg kan ikke se, hvordan jeg kan indtaste danske bogstaver via on-screen tastaturet. Kan jeg mon købe et almindeligt trådløst USB tastatur og løse det den vej rundt?
Til top
Timeguardian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Februar-2007
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Timeguardian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2013 kl. 07:30
Underlig strategi for anbefaling af et produkt " Apple tv er nok en af de allerbedste til Netflix".

Nu har i anbefalet den, så må i skam også hjælpe manden, nu, hvor han står med et reelt problem.

Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2013 kl. 07:39
Timeguardian, jeg er blevet anbefalet at købe Apple TV i denne tråd. Det er mig selv der har valgt at købe WD TV i stedet, så det er mig der er underlig ;-)
Jeg overvejer dog at bytte den til Apple TV.
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2013 kl. 08:02
Kan du ikke vølge dansk som menu sprog på din wd live ?
Har ikke boksen selv så det er kun et gæt
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu