|
Cookies |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 20:19 |
Hej.
På både android og IOS skal jeg gang på gang sige ja til cookies. Kan I ikke få det fikset snart. Pft. /Claus |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal man såmænd også på en bærbar og windows
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke loven, der er sådan?
En hjemmeside må ikke gemme cookies på vores computere, uden at vi har givet lov til det. Derfor skal de måske spørge en gang imellem. Jeg ved så ikke hvor tit der skal spørges. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske, men jeg har jo netop sagt ja og mener jo så at det bør være det ;-)
Det er lidt alla Firefox på jobbet hvor jeg mindst 1 gang om ugen vælger at Firefox som default skal bruge Adobe reader til at åbne pdf filer med, vælger husk mit valg og så spørger Firefox trofast igen :-) Redigeret af clausols1 - 21-Oktober-2013 kl. 21:11 |
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er også træt af det - på YouSee.dk er det sådan, at der også står noget om at der anvendes cookies, og så står der, at når man klikker sig videre på sitet, så har man automatisk accepteret, at der bruges cookies, eller noget i den retning, og så er det dét. Man får ikke beskeden igen og igen som her.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
På iPad kom der en besked om cookies på dette site i toppen. Jeg godkendte og der er ikke poppet noget op siden
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle
Det er EU-lovgivningen der dikterer at alle aktivt skal promptes med at hjemmesider benytter cookies, og herefter kan de acceptere (eller forlade sitet). Det er noget alle hjemmesider i EU skal følge, ellers straffes de med bøder (når de enkelte landets ansvarlige begynder at forfølge det). Hvad angår det med at fjerne det, så er man - ironisk nok - nødt til at acceptere det i hver eneste forskellige browser man bruger, på hver enkelt enhed man bruger. Derefter lægges en cookie, så det ikke kommer mere - i den browser. Men hvis man har nogle sikkerhedsindstillinger der blokerer cookies fra recordere.dk, eller lader browseren slette dem igen når den lukkes, så ender man med at skulle acceptere hver gang. /Lars PS. Hvis I møder fejl hører vi selvfølgelig gerne om det. Vi havde selv gerne undværet den cookie-prompt, men vi kan ikke gå mod lovgivningen. Og som et stort site i Danmark, er vi en af dem de går efter først. |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Lars: det fungerer udmærket. Jeg har tre enheder, og er blevet spurgt på alle tre. Så vidt jeg husker også mere end én gang på hver, men i dag er der ingen spørgsmål.
Betyder det noget at jeg har sagt nej til tredie parts cookies? Dvs at når jeg er på recordere.dk, så vil jeg ikke have gemt cookies fra fx en annonceside under et andet domæne. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
På YouSee.dk møder man den kun én gang. Når man så bevæger sig rundt på sitet, så har man automatisk accepteret cookies - endda uden at skulle klikke OK i den "boks", som informerer om det. Og uden at ændre i browserindstillinger.
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
3.parts cookies er ikke noget vi kan styre, hverken til eller fra. Så du har bare accepteret at recordere.dk lægger cookies på din computer, til de forskellige ting som cookies nu bruges til (som forum og statistik). /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, ok, hos os er forum og forside teknisk set forskellige sider (i cookie-sammenhæng). Så det er rigtigt nok at det skal trykkes væk to steder. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
Det er bare trælst, at man skal klikke det væk, for HVER gang, at man skifter fra fx forsiden til en eller anden nyhed. Førhen, når man klikkede på "taleboblen" for kun at læse kommentarsporet, så kom man automatisk dertil. Nu, hvor man først skal klikke cookies-beskeden væk, så rykkes der ikke automatisk ned til kommentarsporet, selv om man i første omgang klikkede på "taleboblen".
Redigeret af turbo2 - 21-Oktober-2013 kl. 22:36 |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |