recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Når jeg vinder Panasonic ZT60...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Når jeg vinder Panasonic ZT60...

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Når jeg vinder Panasonic ZT60...
    Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 12:39
... så har jeg et problem Wink
60" er alt for stort til tv-udsendelser og alt for småt til film (i forhold til min JVC X35 + 120")
Det holder mig vågen om natten, for hvad skal jeg dog stille op...
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 12:44
Det er bare, at give det videre til mig.LOL
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det er bare, at give det videre til mig.LOL
Eller mig - hvor svært kan det væreLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 13:15
jeg bor tættere, så jeg afhenter bare ;)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 13:33
Samme problemstilling jeg havde iaftes. Når jeg vinder en af bilerne i Knæk Cancer, hvor skal jeg så stille den, har en ny bil i forvejen.
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 14:17
jeg afhenter da også gerne:) jeg har kun små 80 km, det tager jo kun 10 minutter i min corvette stingrayWink
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 14:40
Hvis du nu skulle være så heldig at vinde, men synes at skærmen er for stor, vil jeg meget gerne bytte med mit Panasonic 55" VT50, da jeg godt kunne bruge en lidt større skærm :)

Derudover bytter jeg da også gerne min 55", hvis der er en der har en 65" VT50 eller VT60, der er for stor til stuen :)
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 17:19
Du læsser det bare af her, sådan et kan vel lige være på toilettet Tongue
Til top
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2010
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 13:23
Den passer perfekt til min store stue.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 14:15
nogen der ved hvornår der findes en vinder? eller er han/hun fundet?
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af jacobthor91 jacobthor91 skrev:

nogen der ved hvornår der findes en vinder? eller er han/hun fundet?

Det er ikke annonceret endnu Smile

Vi melder ikke tidspunktet for trækningen ud, hvis det måtte trække ud med at undersøge for evt. snyd osv.

Så tålmodighed lidt endnu, det kommer snart Smile

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 14:22
det er lettere sagt end gjort, :) spøg til side, hvordan kan der være tale om snyd i det? er det ved brug af flere forskellige e-mails af samme person eller?
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu