recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic slukker for Plasma tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic slukker for Plasma tv

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic slukker for Plasma tv
    Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 17:40
Hej , øv godt nok en sørgelig nyhed.
Opretter en tråd om dette , synes ikke at den måde det kører på , på forsiden er særlig god...
Godt nok har der i hver generation været en del med problemer , og synd for dem med sådan et problem.
Men jeg har altid været super tilfreds , og håber at mit 55VT50 holder indtil at der kommer et OLED i ca 60" , der er bedre og til at betale...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 18:21
Nej det er ofte lidt rystende hvor øh... geniale de er på kommentarfelterne, man gider dæleme ikke at læse dem.

Men ja det er surt show med Pana-plasma. Omvendt så ved jeg med mig selv, at jeg gerne vil væk fra plasma, hvis bare billedet er okay i de andre billedprodukter. Det eneste jeg frygter med OLED er jo, at de er lige så slemme til burn-in m.v. - som plasma.

Jeg har set mit første 4K LED, og her var jeg ikke en pind imponeret - alt for klart/unaturligt billede i mine øjne.

Men indrømmet jeg er bare glad for mit VT60 som bare har det bedste billede man kan forestille sig. Jeg tror at mit VT60 bliver hængende længe nuLOL

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 18:26
Så kan man glæde sig over at have verdens bedste plasma TV nogensinde.
Pio KRP model.

Selvom Pana ZT er meget tæt på.
SVP03
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Nej det er ofte lidt rystende hvor øh... geniale de er på kommentarfelterne, man gider dæleme ikke at læse dem.

Men ja det er surt show med Pana-plasma. Omvendt så ved jeg med mig selv, at jeg gerne vil væk fra plasma, hvis bare billedet er okay i de andre billedprodukter. Det eneste jeg frygter med OLED er jo, at de er lige så slemme til burn-in m.v. - som plasma.

Jeg har set mit første 4K LED, og her var jeg ikke en pind imponeret - alt for klart/unaturligt billede i mine øjne.

Men indrømmet jeg er bare glad for mit VT60 som bare har det bedste billede man kan forestille sig. Jeg tror at mit VT60 bliver hængende længe nuLOL

Jeg har droppet forsiden, med kommentarer. Folk er tit dumme at høre på.Wink

Nu angående 4K, så har jeg købt After Earth på Blu-ray i dag, der står på bagsiden, at den er Mastered i 4K. Jeg troede ikke, at blu-ray kunne bruges til det. Ville jeg kunne bruge den, hvis jeg havde et 4K TV?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2346
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 18:48

Men indrømmet jeg er bare glad for mit VT60 som bare har det bedste billede man kan forestille sig. Jeg tror at mit VT60 bliver hængende længe nu

Ja, du sagde noget lignende før du fik VT60. Der skulle gå lang tid før du skiftede tv, men så pludselig....
Til top
Mathias9000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Oktober-2013
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias9000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 18:49
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Pio KRP model.

troll Party
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 18:52
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Men indrømmet jeg er bare glad for mit VT60 som bare har det bedste billede man kan forestille sig. Jeg tror at mit VT60 bliver hængende længe nu

Ja, du sagde noget lignende før du fik VT60. Der skulle gå lang tid før du skiftede tv, men så pludselig....
Jeg er ind i mellem ganske imponeret over hvad de forskellige kan huske hvad jeg tidligere har skrevet.

Nå det så er sagt, så skyldes mit skifte til VT60, at det skulle være lidt mindre modtagelige for retention m.v., og sådan oplever jeg det ogsåSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 18:57
Hej flemming , nej , tror de bare mener at den Blu-ray er lavet efter en 4K master , og så nedskaleret. Den er så optaget i 4K , så ja du skal ud og købe den igen når du får et 4K tv
mvh
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 19:25
Ok. Jeg regner ikke med, at skulle have 4K tv. Mit næste bliver nok OLED.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af Mathias9000 Mathias9000 skrev:

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Pio KRP model.

troll Party

Ja ja.
Se de test der ligger, ZT, er lige så godt hvis ikke bedre.
Jeg vil sige måske lige så godt.
Husk, jeg taler udelukkende kalibreret billedkvalitet.
Pana plejer jo så at have andre problemer, især logo skygger.

Men ser da frem til OLED.

Men stadig imponerende at Pioen efter de år stadig det bedste eller 2er.

Og husk at os der har et Pio altid vil sige det, og dem med Pana vil sige det samme.
SVP03
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 20:22

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Jeg er ind i mellem ganske imponeret over hvad de forskellige kan huske hvad jeg tidligere har skrevet.

Nå det så er sagt, så skyldes mit skifte til VT60, at det skulle være lidt mindre modtagelige for retention m.v., og sådan oplever jeg det ogsåSmile

Jeg kommer forbi en dag
SVP03
Til top
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-April-2007
Point: 392
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ojr5896 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 20:26
Jeg har altid sværmet til Plasma, men må godt nok indrømme at jeg vil tænke mig om i forbindelse med et nyt TV pga bl.a strømforbruget, når en KWh koster omkring 2 kr, så er det ikke uvæsentligt og med denne nyhed er det jo ligesom afgjort, men synd og skam det slut, for der var mange gode ting ved Plasma, men selvfølgelig også ulemper , som der er ved alle teknologier.
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu