|
er recorder lige glad ? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
tobiasl
Guld medlem Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 18:00 |
|
Ja er Recorder ligeglad med open lyse fejl, kan ikke have den tanke af vis Morten Bay.
Have skrevet en nyhed med fejl som den til Politiken så var det blevet fixet og fejl kan ske men dog så open lyse fejlMan kan tænke om man har gide bruge tid. På af læse regnskabet men som sagt fejl kan ske men af de så bliver påpege af de så bare bliver der er sku utroværdig. Er jo en stor forskel om de går op 19% Q til Q eller år til år for år til år er det lang støre på Lumia tlf http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9945&zoneid=5 så kom ind i kampen recorder Redigeret af tobiasl - 01-November-2013 kl. 13:00 |
||
Prospect
Guld medlem Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det forstod jeg ingenting af.
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo da, det er løgn at Lumia sælger så lidt ift iPhone
|
||
tobiasl
Guld medlem Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er nu ellers meget simpel nyheden på recorder som det enste sted jeg har læst den har ikke gide af bruge tid på af læse regnskabet ? og derfor skriver Morten Bay Nokia har solgt 8.8 millioner Lumia-modeller i tredje kvartal, hvilket er en stigning på 20% i forhold til sidste år. Læs mere: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9945&zoneid=5#ixzz2jK3sYRVD hvilket er forkert tal så vidt jeg kan se da det er 19% men ret mig gerne der . men fakta er det ikke er fra sidste år men fra sidste kvartal så hvilket der bliver gjort opmærksom på. men ikke rette så spørgsmålet er om den mon kun går på Recorder for jeg tro ikke Politiken. Ville have den slags når han skriver for dem men man skal måske bare læse Morten nyhed og gå ud fra der er fejl i dem så man er sikker
som sagt fajl er fer det er det når man er ligeglad og forseter keden hopper af
Redigeret af tobiasl - 01-November-2013 kl. 13:01 |
||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tobiasl: Du er meget langt fra at være i stand til at formulere dig nogenlunde forståeligt og så lade være med at skifte skrifttyper og skriftstørrelse midt i sætningerne. Det er det DU skal gøre for at blive taget seriøst og selv komme ind i kampen.
Det er ikke alle der staver lige godt, og dem skal der også være plads til, men det er ikke forbudt at læse lidt korrektur på det man selv skriver.
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Rettet til: "Nokia har solgt 8.8 millioner Lumia-modeller i tredje kvartal, hvilket er en stigning på 300% i forhold til samme kvartal sidste år." /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
tobiasl
Funktioner
Tak(0)
|
|
skriftstørrelse kommer fordi recorder forum skrifter støelse når man kopiere tekst er rettet nu. så måske du kunne forholde dig til det der står nu Redigeret af tobiasl - 01-November-2013 kl. 13:01 |
||
tobiasl
Funktioner
Tak(0)
|
|
dejligt Lars af du ratter det. Men kan du svarer på hvad grunnen er man skal skrive på forumet for så åbenlyse fajl bliver rattet, Og mener du ikke det skader recorder som Seriøst nyhed side af de ikke bliver ratte når man gøre opmærksom på det under nyheden |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen, vi kan jo ikke læse ALT hvad der skrives i kommentarer og på forum.
Den bedste måde at kontakte redaktionen på er via http://www.recordere.dk/kontakt/
Så får vi alle en email med din henvendelse.
Næh, ikke når vi retter fejlen i samme øjeblik vi bliver opmærksom på den
/Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
tobiasl
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super Lars vil jeg huske
kunne bare ikke forstile mig Morten have overset der når han flere gange have skrevet komentare i nyheden efter det var postet men vil jeg huske :-) |
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu skriver du selv, at der burde være tjekket efter for fejl, inden den omtalte artikel blev lanceret.
Hvad med at du selv tjekkede for åbenlyse grammatiske fejl og ditto stavefejl, inden du postede dine indlæg ! Så ville dine input, nok have noget mere fylde ! Bare et lille hint.
Redigeret af Roland - 31-Oktober-2013 kl. 19:37 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
tobiasl
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er nok en grund til jeg ikke arb. som dansk lære bare et lille hint
så nej de er ikke åbenlyse staver ikke godt for af sige det mildt når google viser en norske søninger når man vil finde noget på dansk er der vis et problem men det må man tage med når man har de handicap jeg har |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |