|
4K (Ultra HD materiale) |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | ||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2013 kl. 12:57 |
|
Er der nogen der ligger inde med noget 4K Demo materiale.
Jeg har købt mig et Samsung F9005 men savner lidt ægte 4K. Har hentet lidt lovlige demoer på nettet. Desværre er de i mov format, som TV'et ikke vil afspille. Skal vist være TS containers. Nogen som helst
![]() |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja jeg har - mener jeg, spørg Jimmy fra Panasonic Center Rødovre om du må få min JVC Demo (som han har lånt af mig), så mener jeg at demoerne er i 4K, det siger valget i det mindste. Og demoen skal så retur til mig.
Fortæl også gerne om dit nye Samsung
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Der ligger en god del på You Tube i MP4.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
|
Hvordan henter du 4K mp4 ned. Findes der et tool, har kun kunne finde det til 1080p |
||
|
||
![]() |
||
|
Hej Hother. Jeg skal nok spørge Jimmy. Jeg har iøvrigt også fået den nye Panasonic harddisk optager DMR-BCT83 med 4K upscaling. Den virker rigtigt godt. |
||
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Hvis der hentes i bedste kvallitet, må det vel være 4K, eller.?
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
Ja. men jeg tænkte på at "hente det" - Men jeg har fundet et tool som kan hente 4K filerne, men jeg tror ikke samsung kan spille dem. Virker ikke som om YouTube playeren på tv'et spiller 4K videoen.
|
||
|
||
![]() |
||
|
Har du prøvet med Download i bedste kvalitet med deres YTD.
|
||
|
||
![]() |
||
|
Nej. Men jeg hentede et gratis tool der hedder 4K Video Downloader. Den hentede videoen fint, men desværre med samme skuffende resultat jeg har haft med alt hvad jeg har smidt efter TV'et indtil videre. "Den angivne opløsning understøttes p.t. ikke 3846x2160)" Det bliver man jo lidt ked af. Så indtil nu har jeg kun set upscalet 4K :-/
|
||
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Ja jeg kender flere der har den nye Pana optager i tankerne, jeg har bare ikke umiddelbart behov for den. I øvrigt kan alt mit grej 4K opskalere - skulle det blive relevant
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
|
Nå. jeg har desværre fundet ud af at lige nu skal man dele sine film op i 4 lige store filer
Det vil jeg så græde lidt over i en periode, og så begynde at svine Samsung til når jeg taler med dem.
|
||
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
|
Ellers så er der TimeScapes, men den koster dog. Det er den flere af producenterne selv bruger som demo ved præsentationer :)
http://timescapes.org/ |
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |