recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4K (Ultra HD materiale)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4K (Ultra HD materiale)

Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3978
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 4K (Ultra HD materiale)
    Sendt: 03-November-2013 kl. 12:57
Er der nogen der ligger inde med noget 4K Demo materiale.

Jeg har købt mig et Samsung F9005 men savner lidt ægte 4K. Har hentet lidt lovlige demoer på nettet. Desværre er de i mov format, som TV'et ikke vil afspille. Skal vist være TS containers.

Nogen som helst Smile ??
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 13:04
Ja jeg har - mener jeg, spørg Jimmy fra Panasonic Center Rødovre om du må få min JVC Demo (som han har lånt af mig), så mener jeg at demoerne er i 4K, det siger valget i det mindste. Og demoen skal så retur til mig.

Fortæl også gerne om dit nye Samsung Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 13:05

Der ligger en god del på You Tube i MP4.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hvordan henter du 4K mp4 ned. Findes der et tool, har kun kunne finde det til 1080p

Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 13:34
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Ja jeg har - mener jeg, spørg Jimmy fra Panasonic Center Rødovre om du må få min JVC Demo (som han har lånt af mig), så mener jeg at demoerne er i 4K, det siger valget i det mindste. Og demoen skal så retur til mig.

Hej Hother.

Jeg skal nok spørge Jimmy. Jeg har iøvrigt også fået den nye Panasonic harddisk optager DMR-BCT83 med 4K upscaling. Den virker rigtigt godt.

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hvordan henter du 4K mp4 ned. Findes der et tool, har kun kunne finde det til 1080p

Hvis der hentes i bedste kvallitet, må det vel være 4K, eller.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 13:40
Ja. men jeg tænkte på at "hente det" - Men jeg har fundet et tool som kan hente 4K filerne, men jeg tror ikke samsung kan spille dem. Virker ikke som om YouTube playeren på tv'et spiller 4K videoen.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 13:48

Har du prøvet med Download i bedste kvalitet med deres YTD.
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 13:52

Har du prøvet med Download i bedste kvalitet med deres YTD.

Nej. Men jeg hentede et gratis tool der hedder 4K Video Downloader. Den hentede videoen fint, men desværre med samme skuffende resultat jeg har haft med alt hvad jeg har smidt efter TV'et indtil videre. 

"Den angivne opløsning understøttes p.t. ikke 3846x2160)"

Det bliver man jo lidt ked af. Så indtil nu har jeg kun set upscalet 4K :-/
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 13:56
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej Hother.

Jeg skal nok spørge Jimmy. Jeg har iøvrigt også fået den nye Panasonic harddisk optager DMR-BCT83 med 4K upscaling. Den virker rigtigt godt.

Ja jeg kender flere der har den nye Pana optager i tankerne, jeg har bare ikke umiddelbart behov for den.

I øvrigt kan alt mit grej 4K opskalere - skulle det blive relevantLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 13:59
Nå. jeg har desværre fundet ud af at lige nu skal man dele sine film op i 4 lige store filer

Det vil jeg så græde lidt over i en periode, og så begynde at svine Samsung til når jeg taler med dem.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 14:16
Ellers så er der TimeScapes, men den koster dog. Det er den flere af producenterne selv bruger som demo ved præsentationer :)
http://timescapes.org/
Til top

Besvar Besvar Side  123 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu