|
Konkurrence: Vind B&Os eksklusive highend musik-ud |
Besvar |
Forfatter | ||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-November-2013 kl. 14:11 |
|
Hej.
Ved ikke lige hvor jeg skal lægge denne her henne. Men jeg kan ikke rigtigt forstå at spørgsmålet ikke skiftes - det er det samme spørgsmål hver dag..... I denne konkurrence.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det står jo på siden. Der er kun et spørgsmål. Og kun én besvarelse pr. deltager. Redigeret af Brixen - 08-November-2013 kl. 14:22 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tja - det er ikke helt sådan jeg opfattede det: "Konkurrencen løber frem til søndag d. 10. november kl. 12:00, og der skal kun besvares et enkelt spørgsmål for at deltage. Kun én besvarelse per deltager." Det forstod jeg som at man kun behøver at besvare ét spørgsmål for at deltage, men at der er et spørgsmål hver dag, som hver deltager kun må besvare én gang.
De kan bare tage den første besvarelse jeg lavede og så glemme de andre. Jeg har svaret det samme på samme spørgsmål flere dage.....
|
||
Thorvald. |
||
Amalskaer
Junior bruger Oprettet: 19-December-2010 Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Thorvald, tænk dig lige en ekstra gang i stedet for at lave sådan en ligegyldig tråd...
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er du udelukket fra konkurancen, da der jo kun må besvares en gang. Såm det IMHO klart fremgår. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen jeg kunne jo ikke forstå at der ikke kom et nyt spørgsmål. Jeg tænkte at recordere.dk teamet måske havde glemt konkurrencen, fordi præmien er måske lidt utraditionel.... Jeg synes ikke det er skrevet så tydeligt. Men jeg ville faktisk meget gerne vinde den, da Les Misérables er min favorit historie. Derfor var det ikke helt ligegyldigt for mig. Jeg kan vel stadig deltage, da jeg har svaret det samme på spørgsmålet. Så de kan bare se bort fra alle mine besvarelser minus én.
|
||
Thorvald. |
||
zczc
Super bruger Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kindergarten
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ha ha ha ha ha, den er sq go :-)
|
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor griner I så meget af mig? Jeg troede virkeligt at der var måske et eller andet galt med konkurrencen, hjemmesiden eller et eller andet. Det er da fair nok, synes jeg.
|
||
Thorvald. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Aj Thorvald, det er ikke for at gøre dig ked af det, det er bare så lige ud ad landevejen hvad der står.
"Konkurrencen løber frem til søndag d. 10. november kl. 12:00, og der skal kun besvares et enkelt spørgsmål for at deltage. Kun én besvarelse per deltager." |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tja æv, æv.... Jeg har jo nok misforstået det, fordi jeg har tænkt på tidligere konkurrencer hvor der er et spørgsmål hver dag.
|
||
Thorvald. |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |