recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hader alle samsung her?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethader alle samsung her?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Tue73 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Emne: hader alle samsung her?
    Sendt: 11-September-2006 kl. 23:20

ser ud til at der ik er mange ,der køber samsung her hvorfor?

er  de ik et godt lcd fjernsyn med godt billede? ,tænker på moddellern med kontrast 5000:1 ,ved godt at de måler i hver sin målestok...

men hva er så in og godt?  Sharp feks?

hifikluppen sælger da både samsung og Sharp.. ders 37" sharp den nye er der da 2xhdmi  .ved sku ik hva jeg skal vælge..der må godt være Dvb-t i

Tue Jakobsen
Til top
Riot Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2006 kl. 23:27
Tja, mere eller mindre? Dem som har bare lidt forstand på digitv, ved LCD generelt er dårligere end plasma, så derfor er Samsung ikke så udbredt her, tror det derfor. Det jo flot design og billedet er da ok på de dyre modeller, men det ka bedre betale sig at købe et plasma, især nu hvor kvaliteten er virkelig virkelig god, hvis man kigger sig lidt omkring. Og den blir jo kun bedre! Nye skærmtyper kommer jo snart til... Så det blir spændende om plasma ka holde sig på markedet (:

Det som er in for tiden, må siges at være Panasonic' 9. generations plasma, LG's nye, Hitachi og ikke mindst Pioneer, som mange sværger til har det bedste billed på markedet her i DK. JVC har dog givet et godt bud på bedste billedkval med deres hybrid tv. Det er så også ret dybt, så det ka ikke hænge på væggen, hvilket nok vil skræmme nogle væk.

Redigeret af Riot - 11-September-2006 kl. 23:30
Til top
Soma Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-April-2006
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2006 kl. 00:03

Jeg synes nu at med de rette indstillinger gør samsung det ok, men da pioneer kan fås til de super priser på fælleskøb ville jeg ikke være i tvivl om hvor jeg ville lægge mine penge. Jeg har selv et samsung 32r71 og er udmærket tilfreds, men en selector er et must.

Mit philips crt i stuen bliver først skiftet ud når det brænder ud  og umiddelbart bliver det ikke med et samsung

Redigeret af Soma - 12-September-2006 kl. 00:04
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2006 kl. 07:18
Der er jo også uforholdsmæssigt mange fejl på Samsung LCD.....selvfølgelig er det ikke ALT Samsung der er fejl på,men at dømme efter forum her-så har de altså et problem.
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 658
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2006 kl. 08:17
Jeg har et Samsung LE-40R71B og er 100% tilfreds..

Jeg kan ikke engang følge dem der "kræver" selector for at få godt signal.
Men det skal så også siges at vi har utrolig godt kabel signal hvor jeg bor.

Til DVD er den intet mindre end fremragende.

Og så er designet jo ikke at kimse af.. :-)

MortenP
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2006 kl. 08:22
Samsung er skam glimrende til LCD, men slet ikke på højde med f.x. Philips.

Så Samsung M71 er nok blevet lidt klemt af Philips fælleskøbet..
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2006 kl. 08:53
Samsung´s LCD TV kan jeg slet ikke udtale mig. Jeg har forlængst fravalgt LCD til fordel for plasma. Men som det ses af min "underskrift" har jeg valgt Samsung enheder. Og jeg er særdeles godt tilfreds med begge dele. Hvad angår mit TV, er det langt fra altid, at jeg vælger tv-signalet fra Selectoren, simpelthen fordi, at billedkvaliteten fra det analoge signal er glimrende på mit tv. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
obdrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Juli-2006
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2006 kl. 11:34

Nej!

Jeg har et LE40M61 købt til 15.500 for et par måneder siden.

Jeg valgte LCD fordi jeg bruger TV-et en del i forbindelse med PC til billedfremvisning og film, og dette vist ikke rigtigt svinger med Plasma.

Jeg er særdeles tilfreds med TV-et - oplever ikke problemer med panoreringer og fodbold ser fint ud. Jeg bruger Selector, men det analoge signal ser også ok ud.

Der er lidt småproblemer med fx. undersider på teksttv og med at få billedet vist rigtigt, når der sendes i forskellige letterboxformater, men det kan altsammen løses.

En kæmpefordel ved LCD fremfor Plasma - som ikke nævnes så tit - er at der ikke er noget genskin i skærmen fra vinduer og lamper.

Det kan godt være Phillips er bedre, men det er også væsentligt dyrere.

Morten O

Redigeret af obdrup - 12-September-2006 kl. 11:35
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2006 kl. 12:32
Udover den billige bunke skrammel jeg selv havde i nogle uger, er Samsungs de eneste LCD TV jeg har haft ordentlig tid til virkelig at lege med hos nogle af mine kammerater. Der var tale om et LE32M61B og et 40" i R7-serien. Begge var OK til TV og OK med DVD, med min Oppo 971 på den ene og opskalerende Xbox 360 på den anden (ja, X360'eren er god til at opskalere med VGA-kablet). Xbox 360 med VGA (ved spil) så kanon ud, eftersom de begge har 1:1 pixelmapping, men mit eget Sony KV32FX68E er LANGT bedre med alt andet, hvilket vil sige normal TV, over digital parabol og analog antenne, og DVD'er ser også pænere ud. LCD er generelt bare noget bæ til den slags. Jeg er ikke overbevist om, at Blu-Ray og HD-DVD vil hjælpe meget på situationen.

Jeg HADER ikke Samsung, jeg elsker f.eks. min Samsung mobiltelefon , men da de er bagefter Pioneer, Panasonic og muligvis LG med plasma, så kommer jeg ikke til at eje et TV fra Samsung. LCD er selvfølgelig udelukket.
Til top
nordic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Oktober-2004
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2006 kl. 22:11
Jeg er særdeles skuffet over kvaliteten på Samsung LCD, når denne sag er ovre og jeg har fået mine penge tilbage, køber jeg højst sansynligt Philips 9731 modellen, men nu må vi se hvor længe Samsung ønsker at trække hele denne sag i lang drag, jeg har indgivet en klage til dem så jeg kan gå igennem forbruger rådet, og der er nu gået 15dage. De udtalte ellers inde concept store at det ville blive nemt at svare, men de sidste par dage når jeg ringer for at høre om de venligst ikke nok kan svare, så siger de puuuhha der er en hel del juridisk osv. og de venter på at få svar, på min klage står der inden 14dage meget gerne før. Er utroligt skuffet over Samsung´s Service og fraråder alle at købe en Samsung LCD grundet dette.
Til top
obdrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Juli-2006
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2006 kl. 23:29

Hvad har jeg misset - jeg forstår ikke et ord af hvad du skriver.

Hvad er du konkret utilfreds med vedr. dit fjernsyn og hvis det er så slemt, hvorfor købte du det?

Hvordan er du endt hos forbrugerrådet?

Morten O

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2006 kl. 09:31

Jeg tror at det står beskrevet  et andet sted.

Det er måske lidt "indforstået"

Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu