recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Les Miserables konkurrencen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Les Miserables konkurrencen

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Les Miserables konkurrencen
    Sendt: 11-November-2013 kl. 10:52
Sluttede i går kl 12. Er vinderne fundet? Kunne godt bruge denne fine indspilning til at tø op på efter nattens minus to grader
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Sluttede i går kl 12. Er vinderne fundet? Kunne godt bruge denne fine indspilning til at tø op på efter nattens minus to grader
Jeg er da også lidt spændt, måske er jeg lidt heldigTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 13:12
Hvordan helvede kan Hother få lov til at være med i en konkurrence her på siden?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvordan helvede kan Hother få lov til at være med i en konkurrence her på siden?
Og hvorfor helvede skulle jeg ikke have lov til det?
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 13:37
Hother kan ikke deltage i konkurrencen - Ingen fra recordere.dk teamet kan vinde en konkurrence vi afholder. Det siger sig selv Smile.

Det ville nok gå ud over troværdigheden hvis jeg vandt et 60" plasma TV, eller Lars et Libratone højttaler setup.

Så selvom Hother har skrevet sig ind i konkurrencen, så vil hans navn ikke kunne trækkes. Jeg tror bare vi har glemt at fortælle det til Hother. Smile

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 13:47
Glæder mig også til at høre mere her... ville ELSKE denne udgivelse. Nu vandt jeg jo desværre ikke tv´et, selvom jeg kunne føle det blev mig... her er der 5 gange så stor chance for at vinde, så denne gang må den da være HELT sikker? Big smile
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

... her er der 5 gange så stor chance for at vinde ...

Var det ikke ca. 30 lod man kunne få med i tv-konkurrencen?
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 14:32
Jo, men det kunne alle andre jo også :-)

Så hvis vi forudsætter folk har gået lige så meget op i tv-konkurrencen, hvilket de vel alle har mere eller mindre.... så burde der være CIRKA 5 gange større chance her :-)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hother kan ikke deltage i konkurrencen - Ingen fra recordere.dk teamet kan vinde en konkurrence vi afholder. Det siger sig selv Smile.

Det ville nok gå ud over troværdigheden hvis jeg vandt et 60" plasma TV, eller Lars et Libratone højttaler setup.

Så selvom Hother har skrevet sig ind i konkurrencen, så vil hans navn ikke kunne trækkes. Jeg tror bare vi har glemt at fortælle det til Hother. Smile

Forunderligt - jeg har ingen som helst indflydelse på hvem der vinder hvad, jeg sidder ikke på skødet af hverken dig eller Lars. 

Nå pyt, jeg har selv købt den omtalte BD - men alligevel, jeg fatter ikke en dytOuch
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1167
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 14:36
Og vinderne er .....  ???
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Og vinderne er .....  ???

Ikke trukket endnu :-)

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
noxity Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2011
Sted: Esbjerg
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noxity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 14:40
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Forunderligt - jeg har ingen som helst indflydelse på hvem der vinder hvad, jeg sidder ikke på skødet af hverken dig eller Lars. 

Nå pyt, jeg har selv købt den omtalte BD - men alligevel, jeg fatter ikke en dytOuch

Det er nu ganske normalt. Ligesom ansatte i Dansk Supermarked og deres husholdning ikke må deltage i deres egne konkurrencer. Dvs. at fejedrengen på gulvet i din lokale Netto ikke må deltage i konkurrencer i Bilka.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu