recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad 5 vs. iPad 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad 5 vs. iPad 4

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad 5 vs. iPad 4
    Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 23:16
Jeg vidste jeg ville få denne fornemmelse efter aftenens event. Jeg har en iPad 4 fra april og sidder nu med en lyst til at sælge den og købe en Air men prøver alligevel at mane mig selv til besindighed... Men det et bare svært når den koster ca. Det samme som 4eren kostede.. MEN, så er det også jeg lige trækker vejret og tænker, er der virkelig den store forskel på de to, og er det mon værd at udskifte...?

Hvad er jeres tanker og hvad gør I?
Til top
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 23:51
Byt til nyt! Fuldstændigt unødvendigt, men desværre den eneste effektive behandling for gadget-feber! Big smile
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 00:25
Jeg tror lige jeg sover på det. Men hører gerne fra jer andre... :) Den er fuldstændigt som ny den jeg har nu.
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2008
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 00:45
Objektivt set er det ret svært at retfærdiggøre, men det kommer jo an på hvor meget det hiver i dig.. :P

Du kommer jo ikke til at kunne noget nyt på Air modellen, udover at den er kraftigere og har en mindre form faktor :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 06:13
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Jeg tror lige jeg sover på det. Men hører gerne fra jer andre... :) Den er fuldstændigt som ny den jeg har nu.

Det passermig meget fint, formin mor ønsker sig en 4'er. De kommer til at rasle ned i pris og brugtmarkedet oversvømmes af dem.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 888
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 06:47
Jeg købte den helt store 4'er i april selvom jeg godt vidste at der sandsynligvis ville komme en ny ipad-mini inspireret udgave her i efteråret. Så min gadgetfeber er ikke så stor, og som TobiasKM skriver så kan du jo ikke noget nyt på den. Der er jo ikke fingeraftrykslæser eller andet på den, så tage det roligt. Glæd dig i stedet over at der nu er en masse tilbehør der kommer på udslag fordi de passer til den 'gamle' formfaktor :-)

< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 06:55
Jeg skal lige prøve at have den i hånden. Jeg kan egentlig godt lide at den er lidt robust 4eren. Jeg synes næsten den lyder for tynd og let den nye... Men nu må jeg se. Klaus. Jeg synes nu aldrig at Apple produkter falder ekstraordinært i pris på brugtmarkedet. Så det tror jeg ikke du skal regne med. Slet ikke en 4er. Min egen ville eksempelvis ikke ryge for mindre end 3000.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 11:13
Da de gik fra 3'eren til 4'eren var der også et boost i eks. grafikhåndteringen på 100%, men jeg har begge modeller derhjemme og indtil nu har der ikke været tilfælde, hvor den ene har været at foretrække frem for den anden. De kører begge tingene lige godt. Jeg tænker, at Air-modellen vil være same-same.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 11:34
Hvis jeg var dig, vil jeg venter et par generationer mere, så du rent faktisk vil opleve en forskel.

Jeg går selv fra iPhone 4 til 5S på fredag, og jeg har helt bevist hoppet to generationer over.
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 14:36
Rent performance mæssigt vil der nok ikke være det store at mærke.
MEN den er jo blevet 200 gram lettere og det er jo helt sikkert noget man vil kunne mærke !
Til top
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af dr gonzo dr gonzo skrev:

Hvis jeg var dig, vil jeg venter et par generationer mere, så du rent faktisk vil opleve en forskel.

Jeg går selv fra iPhone 4 til 5S på fredag, og jeg har helt bevist hoppet to generationer over.

Det gør jeg også, glæder mig til et boost....Wink
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 20:37
Har også bestemt mig til at vente medmindre jeg får 3000 kr. For den jeg har nu.
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu