|
Advarsel om en dårlig film |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6310 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-November-2013 kl. 07:27 |
Så lad da mig starte...
I aftes så jeg The Bling Ring, og føj for den Den er kedelig, meningsløs og ligegyldig: Ingen humor, intet drama Det er en filmatisering af en artikel i et blad, og det er da osse mere en beskrivelse af noget end en rigtig film med en handling Efter filmen så jeg et afsnit af Breaking Bad.... og så var jeg glad
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
.
Redigeret af Thomas Jensen - 16-November-2013 kl. 09:44 |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
Jeg synes den er rigtig go'. En af de Sofia Coppola film, som er lidt nemmere at se, end f.eks. The Virgin Suicides eller Marie Antoinette.
Jeg er godt klar over den lave karakter på IMDb, og så har den sikkert også fået lunkne anmeldelser her og der, men jeg var vældigt glad for den. Hermione som verdens dummeste gås var dog svært at acceptere ![]() |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8664 |
Men hvis det er den seneste udgave af filmen, er det trods alt Sofia Coppola der står bag.
Ingen af de to udgaver har høje karakterer på IMDb, men titlen kan ikke lige bruges til at bedømme filmen på ![]() |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6310 |
Det var Coppolas version, jeg så
Redigeret af jake51 - 15-November-2013 kl. 09:39 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
Jeg anede faktisk ikke at der var to. Min første tanke var så, at den første måtte være en tv-film. Bingo ![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Jeg vil alligevel se filmen. Efter at have læst denne artikel
i sommer synes jeg det lød spændende. Jeg kunne også godt lide Lost in translation. Det her er da en herlig replik: »Gud har ikke givet mig det her talent og det her udseende, for at jeg bare skulle være model eller være berømt. Jeg vil lede en stor velgørenhedsorganisation. Måske vil jeg endda lede et land.« |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Nille44 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 202 |
Om man kan lide en film eller ej, vil jo altid være subjektivt og spørsmål om smag og behag.
Selv syntes jeg at de mest interessante film, tit rammer uden for den brede målgruppe. "lost in translation" og Cloud atlas" er gode eksempler. Så at nogle ikke kan lide en film og vil advare andre om det er vist et håbløst projekt, medmindre vi taler om deciderede tekniske fejl ved filmen. Så jeg må da straks se og få set den Bling Ring film ;-) |
|
Luxman L509X
Oppo BDP 105. Rega P8 med Apheta 3. LG Oled 55BX Ultrasone Signature Pro. Sonus Faber Olympia Novalll |
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
Hvis man vil ødelægge weekenden:The Box
Ninja Dungeon Girl |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Valhalla Rising
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Only God Forgive
Man of steel (måske fordi jeg er kæmpe fan af de 2 første film, og så syndes jeg der er for meget transformers gøjl over den nye) |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
En af de meget få film, jeg ikke så færdig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |