recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JULEKONKURRENCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JULEKONKURRENCE

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: JULEKONKURRENCE
    Sendt: 04-December-2013 kl. 12:48
Jeg kunne ikke se en tråd om emnet, som der plejer at være, så jeg håber, jeg kan få svar her. 

Ærlig talt, så fatter jeg ikke hvordan de nissehuer skal tælles. Ret beset, så er det dårligt forklaret i reglerne, da der skrives, at man kun skal tælle dem i artiklen. Som jeg ser det, så har selve artiklen kun 2 mens alle de andre er i annoncerne for de forskellige grupper eller lige uden for disse. At Recordere åbentyst ser disse annoncer/produktbeskrivelser som artikler er mærkeligt. 

Kan vi få en uddybet forklaring?

BORING!
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 13:08
Hej

Tror misforståelsen skyldes, at du fejlagtigt tror at julegave-guiden er baseret på annoncer Smile

Det er den ikke, det er redaktionelt udvalgte produkter. Vi anbefaler forskellige produkter, som en idé til julegaverne i år, og ingen har betalt for at være i den guide.

Det er først bagefter at vi har spurgt nogle af dem der er i guiden, om de ville sponsorere præmier til konkurrencen.

Så artiklen er det samme område af skærmen, som nyheder, anmeldelser mv. ses i. Fra overskrift og ned til kommentarene.

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 13:27
Ok. Nu er jeg med på, at det er hele molevitten, der skal tælles. Vil dog sige, at jeg faktisk ikke opfattede det som, at I fik betaling for netop at udvælge de produkter som idéer.

Derimod vil jeg holde fast i, at det er forvirrende når I skriver "kun dem i artiklen", netop fordi produktbeskrivelserne er sat op i bokse og man derfor kan tro, at man ikke skal tælle de huer, der er uden for boksene - eller omvendt. Jeg tror mest, det er dét, der forvirrer mig...

BORING!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 13:44
Du er ikke ene om forvirringen Bavian. Men da antallet ikke passede i "artiklen", talte jeg rub og stub med :-)

Redigeret af Kampus - 04-December-2013 kl. 13:46
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 13:52
Jeg forsøgte, men i den første konkurrence kunne man nemlig få to rigtige svar - alt efter hvordan man talte hehe

BORING!
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Du er ikke ene om forvirringen Bavian. Men da antallet ikke passede i "artiklen", talte jeg rub og stub med :-)

Antallet skal gerne passe med en af svarmulighederne. Tæl igen   

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-December-2008
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 15:09
Får man egentlig svar samme dag? Eller har jeg overset noget i reglerne?
Til top
karula Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2006
Point: 849
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karula Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 15:33
talte også flere gange, og fik forskellige resultater
Med venlig hilsen

Karula
PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af karula karula skrev:

talte også flere gange, og fik forskellige resultater

I har drukket for meget gløgg :-O
Til top
karula Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2006
Point: 849
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karula Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 16:39
LOL
Med venlig hilsen

Karula
PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2013 kl. 08:08
hvad sker der lige for julekonkurrencen, der skifter mellem det nye spg og det forrige hver gang man opdaterer siden haha
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-December-2008
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2013 kl. 22:13
Prøver lige at spørge igen, så må vi se om der er bid denne gang:
Der står at vinderne bliver trukket undervejs, hvornår er det?
Ved en vinder, offentligøres denne så officielt eller får personen en privat besked?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu