|
JULEKONKURRENCE |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-December-2013 kl. 12:48 |
Jeg kunne ikke se en tråd om emnet, som der plejer at være, så jeg håber, jeg kan få svar her.
Ærlig talt, så fatter jeg ikke hvordan de nissehuer skal tælles. Ret beset, så er det dårligt forklaret i reglerne, da der skrives, at man kun skal tælle dem i artiklen. Som jeg ser det, så har selve artiklen kun 2 mens alle de andre er i annoncerne for de forskellige grupper eller lige uden for disse. At Recordere åbentyst ser disse annoncer/produktbeskrivelser som artikler er mærkeligt. Kan vi få en uddybet forklaring?
|
|
BORING! |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Tror misforståelsen skyldes, at du fejlagtigt tror at julegave-guiden er baseret på annoncer
Det er den ikke, det er redaktionelt udvalgte produkter. Vi anbefaler forskellige produkter, som en idé til julegaverne i år, og ingen har betalt for at være i den guide.
Det er først bagefter at vi har spurgt nogle af dem der er i guiden, om de ville sponsorere præmier til konkurrencen.
Så artiklen er det samme område af skærmen, som nyheder, anmeldelser mv. ses i. Fra overskrift og ned til kommentarene.
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
Ok. Nu er jeg med på, at det er hele molevitten, der skal tælles. Vil dog sige, at jeg faktisk ikke opfattede det som, at I fik betaling for netop at udvælge de produkter som idéer.
Derimod vil jeg holde fast i, at det er forvirrende når I skriver "kun dem i artiklen", netop fordi produktbeskrivelserne er sat op i bokse og man derfor kan tro, at man ikke skal tælle de huer, der er uden for boksene - eller omvendt. Jeg tror mest, det er dét, der forvirrer mig...
|
|
BORING! |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er ikke ene om forvirringen Bavian. Men da antallet ikke passede i "artiklen", talte jeg rub og stub med :-)
Redigeret af Kampus - 04-December-2013 kl. 13:46 |
|
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg forsøgte, men i den første konkurrence kunne man nemlig få to rigtige svar - alt efter hvordan man talte hehe
|
|
BORING! |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Antallet skal gerne passe med en af svarmulighederne. Tæl igen /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
PF
Super bruger Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
Får man egentlig svar samme dag? Eller har jeg overset noget i reglerne?
|
|
karula
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
Funktioner
Tak(0)
|
talte også flere gange, og fik forskellige resultater
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
I har drukket for meget gløgg :-O |
|
karula
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
Funktioner
Tak(0)
|
LOL
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvad sker der lige for julekonkurrencen, der skifter mellem det nye spg og det forrige hver gang man opdaterer siden haha
|
|
PF
Super bruger Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøver lige at spørge igen, så må vi se om der er bid denne gang:
Der står at vinderne bliver trukket undervejs, hvornår er det? Ved en vinder, offentligøres denne så officielt eller får personen en privat besked?
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |