|
Android hdmi plugin devices. |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
gielsgaard
Bruger Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: slagelse Status: Offline Point: 107 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-December-2013 kl. 12:13 |
Hej og godt nytår
Er her nogen som har erfaring med disse små Android dimser, hvor gode eller dårlige er de ? Er jo da godt klar over de har deres begrænsninger , men er de brugbare til at surfe med, skrive lidt mails, se lidt youtube ? |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dumt spørgsmål : hvorfor vil du bruge dit TV til det ? Køb en tablet til det, så kan du se TV imens
|
|
|
|
gielsgaard
Funktioner
Tak(0)
|
Kun af den simple grund at det er en lidt større skærm, og med alderen kan vi godt mærke at synet bliver dårligere, og så for måske bare at lege lidt med det, men hvis de er lige så gode som Phillips smart tv så gider jeg ikke røre dem ;-) (Vi har 2 Ipads i Huset) Redigeret af gielsgaard - 31-December-2013 kl. 12:37 |
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Android sticks er, med deres enkelte begrænsninger, virkelig glimrende og brugbare.
Langt bedre end noget indbygget Smart TV fra nogen producent. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
gielsgaard
Funktioner
Tak(0)
|
Vil godt lige sige jeg ikke skal bruge den som medie player, det klarer mit jailbreaket ATV2 og WD TV live glimrende, det er blot til "tablet ting" den skal bruges.
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
til det er de perfekte, de opfører sig og bruges som enhver Android tablet, bare på en stor skærm.
De har fuld adgang til play store og uendelige muligheder for installation af apps, i modsætning til indbyggede smarttv løsninger, og performance er langt bedre. Jeg har 2 stk MK808b sticks som fungerer upåklageligt. Jeg bruger et logitech K400 tastatur med indbygget museplade til at betjene dem.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
rumagenten
Ny bruger Oprettet: 02-Januar-2014 Sted: No State/Provin Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
er der nogen der har prøvet at installere netflix / xbmc på en af dem, og i så fald, hvordan arter de sig der?
|
|
jon3
Bruger Oprettet: 04-Maj-2009 Status: Offline Point: 101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en Minix neo x7 mini. Kører android 4.2.2 med quad core processor og quad core GPU. Bruger XBMC med streaming fra en NAS og det kører 100%. Jeg har tidligere kørt XBMC på AppleTV1, Minixen er super responsiv og loader superhurtigt sammenlignet med ATV1. Desuden er der TV2 play og Netflix installeret, begge dele fungerer perfekt. Den er uden blæser og bruger ikke meget strøm. Skype med tilsluttet webcam fungerer perfekt ligesom mine trådløse PS3 kontrollere kan anvendes til at spille androidspil med. Jeg kan ikke finde på noget dårligt at sige om setupet og kan varmt anbefale det. Det kostede mig £81 og ca £5 i forsendelse på eBay i England, så jeg derved slap for told.
|
|
asserbo
Ny bruger Oprettet: 23-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan viaplay kører på Minix neo x7
|
|
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvordan mon Minix er i forhold til disse boxe: http://www.vidon.me/android_blu_ray_box.htm |
|
gielsgaard
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige et spørgsmål til det K400 , hvordan får man det til at skrive æøå på skærmen ? |
|
Swingking
Guld medlem Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Funktioner
Tak(0)
|
har lige et spørgsmål til Minix neo x7 kan den boote dikrekte op i XBMC ? eller hvad , for det kan min Pivos M3
Redigeret af Swingking - 12-Januar-2014 kl. 16:55 |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |