|
Netflix-problemer i julen |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Dr. Jones ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2014 kl. 13:25 |
Hejsa.
Jeg har haft store problemer med Netflix i juleferien. Afspilning via min Apple TV virker slet ikke, og afspilning via iPad har også været behæftet med fejl (om end ikke så konstant). Nogen der har haft samme problemer? |
|
· Philips 37PFL9603H
· Miraclebox 9 HD 2xT2 · Arion AC-9410PVR HDMI · Philips BDP 7500 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke de fjerneste problemer her.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Heller ingen problemer her - Stofa.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Har problemer med jeg tit midt i et afsnit/film får en fejl og så skal starte den igen
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Hvilken udbyder har jer, der har problemer?
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Yousee
|
|
![]() |
|
Dr. Jones ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
Fullrate.
Den forsøger at buffe den valgte film, men timer ud (eller sådan noget) inden at den kommer i gang. Jeg kan godt spille på iPad'en - men når jeg tager den over på AppleTV'en via AirPlay, så er det samme problem igen. |
|
· Philips 37PFL9603H
· Miraclebox 9 HD 2xT2 · Arion AC-9410PVR HDMI · Philips BDP 7500 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg har også Fullrate, men oplever som sagt, ingen problemer.
|
|
![]() |
|
Parabolen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
Har også oplevet problemer ikke bare med Netflix men også podcast. Der ingen problemer med at hente de forskellige streamningtjenester ned det går lynhurtig. På Netflix er der uregelmessigheder i billedet (billedet stopper og går igang igen) pludseligt stopper streamingen med en fejlbesked. Podcast stopper pludselig bare.
Jeg bruger Apple TV2 boks og benytter Trefors fibernet. Bruger Dansk Netflix.
Redigeret af Parabolen - 02-Januar-2014 kl. 20:29 |
|
/Erik
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Windows 8.1 app.
Billedet går i "slowmotion" når der vælges DD 5.1 lydspor. På YouSee 100/20 forbindelse |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Havde også problemer med at Netflix timede ud , og bad mig prøve igen . Men kørte ( tilfældigvis ? ) igen efter sluk/tænd af hele systemet . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
nu ved jeg ikke lige om du kører på amerikansk eller DK netflix, men netflix havde rent faktisk en hel del nedetid i juleferien. Ligesom Steam og en række af de andre meget store tjenester.
Der er åbenbart blevet VOLDkigget, Voldspillet og jeg skal komme efter dig i USA her i julen. At Steam havde udsalg på nogle ret populære spil med op til 70% rabat har nok også lidt af skylden for at de gik ned, men XBOX og ps4 har åbenbart formået at give serviceudbyderne grå hår i hovedet for alvor :) og det var ikke engang hacking der gjorde det! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |