|
Bedste tv-serier. |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2014 kl. 12:31 |
Hvilke tv-serier synes du er de absolut bedste? Jeg vil ikke give noget prioriteret rækkefølge, men Legend of the Seeker er helt vildt god, derudover ville jeg nævne CSI Miami, Stargate SG-1, Alias er også ret god, Once upon a time er god, men jeg ved ikke om den ville komme med i en top 3 eller top 5. Måske Arrow - har kun set et enkelt tilfældigt afsnit af den, sikkert også Stargate Atlantis - har kun set nogle afsnit af den. Space - above and beyond er også en af de bedste.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Breaking Bad
Walking Dead Dexter Lost Broen I Redigeret af Bhund - 07-Januar-2014 kl. 12:41 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Game of Thrones.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Mine favoritter (ikke rangeret):
Game of Thrones Homeland Breaking Bad Person of Interest Justified House of Cards Dexter Castle Hell on Wheels Top serie i 2014 bliver True Detective :-) |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Breaking Bad
Orange is the new black House of Cards Dexter Game of Thrones Californication Sons OF anarchy Vikings Dracula Homeland White Collar Veep Min liste bærer muligvis præg af at jeg har ligget syg og har Netflix
![]() |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
I har glemt: Big Bag Theory, How i met your mother, og Top Gear
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
House MD. (Hugh Laurie er SÅ genial i den serie!)
Breaking Bad House of Cards Boss (hvorfor skulle den stoppes allerede!) Lost Redigeret af mureren - 07-Januar-2014 kl. 13:06 |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Ikke i rækkefølge:
Supernatural Fringe Homeland Sæson 1 Breaking Bad Lost West Wing Broen
Redigeret af Silentbob - 07-Januar-2014 kl. 13:10 |
|
![]() |
|
ferrarimik ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 112 |
Fringe Homeland
Dexter House of Cards Game of Thrones Breaking Bad
|
|
Sony AF9 / Pioneer UDP-LX500 / Apple TV 4K / Marantz SR8015 / Monitor Audio Silver 300 / Monitor Audio Silver C350 / Monitor Audio Silver FX / SVS PC-4000
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
The Americans
Blacklist The Blecthly Circle Blue Bloods Bones Elementary The Mentalist Ray Donovan Sherlock Strike Back True Blood |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
Ikke rangeret, dog er det nok ikke helt tilfældigt, at dem som jeg tænkte først på er dem der står øverst:
24 Game of Thrones Justified Veronica Mars Sopranos Breaking Bad |
|
.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |