|
Nyt samsung F8005 problemer med netflix |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2014 kl. 11:58 |
Er der nogen her inde der har haft problemer med deres netflix app
De andre apps som f.eks. viaplay og yousee starter fint op. Men forsøger jeg med Netflix går den bare tilbage på tv. Har forsøgt at nulstille tv uden held, og kan ikke lige se man kan fjerne den app for at ligge den ind på ny Mvh Daniel
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er som på Android, man kan ikke fjerne de Preinstallerde Apps. Den ligger så hvidt huskes heller ikke som Download Apps så den kan hentes ned igen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan gøres dette når den allerede ligger der ?
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som skrevet den kan ikke fjernes, og den ligger ikke så den kan hentes ned igen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du nulstillet indstillinger eller lavet en decideret fabriksindstilling? Det kan være sidstnævnte vil løse problemet, hvis det ikke er det du fik gjort sidst. Alternativet er at tjekke om der er opdateringer til skærmen. De kommer ikke altid frem ved at bruge opdateringsmenuen i tv'et. Ind i mellem skal du ind på Samsungs supportside og hente den ned derfra og installere den via en USB-nøgle.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har lavet en fabriks indstilling
Det er ver 1113,3 som er på mit tv som er den nyeste Har prøvet at ændre til usa smart hub og det er samme problem her virker netflix heller ikke men hulu+ virker fint Men kan man nulstille smarthub kun på en måde for at se om det virker
Redigeret af ekelund - 18-Januar-2014 kl. 14:23 |
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så fik jeg prøvet at gå ind i service menu og nulstillet , så virkede netflix første gang men 2 timer efter da jeg tændte tvet virkede det igen ikke, så har sendt en sag til samsung så må vi se hvad det ender med fordi har ikke kunne se andre med samme problem
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
kped ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hi ekelund jeg har præcis samme problem som dig. Det startede efter sidste opdatering, før den havde vi brugt netflix unden problemer. Men nu går netflix ned så snart man starter app'en op og returnerer til det input man stop på før smarthub blev startet. Hvis du finder en løsning må du meget gerne råbe op:)
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan man ikke bare nedgradere ens firmware til en tidligere udgave, indtil Samsung for det løst?? Er glad for vi ikke har opdateret til nyeste herhjemme endnu
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du haft kontakt med samsung om problemet
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
kped ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej, jeg har ikke haft vildt meget tid til at se på problemet. Har kun nået at gøre en usbpen med firmware klar, som jeg ville prøve.
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super har sendt dem en mail , men dejligt at vide der er en mere med problemet
Så er det bare om man kan downgrade firmware |
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |