recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt samsung F8005 problemer med netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt samsung F8005 problemer med netflix

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt samsung F8005 problemer med netflix
    Sendt: 18-Januar-2014 kl. 11:58
Er der nogen her inde der har haft problemer med deres netflix app
De andre apps som f.eks. viaplay og yousee starter fint op.

Men forsøger jeg med Netflix går den bare tilbage på tv. 

Har forsøgt at nulstille tv uden held, og kan ikke lige se man kan fjerne den app for at ligge den ind på ny

Mvh Daniel
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2014 kl. 13:14

Det er som på Android, man kan ikke fjerne de Preinstallerde Apps. Den ligger så hvidt huskes heller ikke som Download Apps så den kan hentes ned igen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2014 kl. 13:31
Hvordan gøres dette når den allerede ligger der ?
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2014 kl. 13:47

Som skrevet den kan ikke fjernes, og den ligger ikke så den kan hentes ned igen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2014 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

Har forsøgt at nulstille tv uden held, og kan ikke lige se man kan fjerne den app for at ligge den ind på ny

Har du nulstillet indstillinger eller lavet en decideret fabriksindstilling? Det kan være sidstnævnte vil løse problemet, hvis det ikke er det du fik gjort sidst.

Alternativet er at tjekke om der er opdateringer til skærmen. De kommer ikke altid frem ved at bruge opdateringsmenuen i tv'et. Ind i mellem skal du ind på Samsungs supportside og hente den ned derfra og installere den via en USB-nøgle.
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2014 kl. 14:19
Har lavet en fabriks indstilling
Det er ver 1113,3 som er på mit tv som er den nyeste 

Har prøvet at ændre til usa smart hub og det er samme problem her virker netflix heller ikke men hulu+ virker fint


Men kan man nulstille smarthub kun på en måde for at se om det virker


Redigeret af ekelund - 18-Januar-2014 kl. 14:23
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2014 kl. 18:38
Så fik jeg prøvet at gå ind i service menu og nulstillet , så virkede netflix første gang men 2 timer efter da jeg tændte tvet virkede det igen ikke, så har sendt en sag til samsung så må vi se hvad det ender med fordi har ikke kunne se andre med samme problem
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
kped Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kped Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 10:23
Hi ekelund jeg har præcis samme problem som dig. Det startede efter sidste opdatering, før den havde vi brugt netflix unden problemer. Men nu går netflix ned så snart man starter app'en op og returnerer til det input man stop på før smarthub blev startet. Hvis du finder en løsning må du meget gerne råbe op:)
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 10:31
Kan man ikke bare nedgradere ens firmware til en tidligere udgave, indtil Samsung for det løst??   Er glad for vi ikke har opdateret til nyeste herhjemme endnu
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af kped kped skrev:

Hi ekelund jeg har præcis samme problem som dig. Det startede efter sidste opdatering, før den havde vi brugt netflix unden problemer. Men nu går netflix ned så snart man starter app'en op og returnerer til det input man stop på før smarthub blev startet. Hvis du finder en løsning må du meget gerne råbe op:)


Har du haft kontakt med samsung om problemet
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
kped Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kped Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 12:38
Nej, jeg har ikke haft vildt meget tid til at se på problemet. Har kun nået at gøre en usbpen med firmware klar, som jeg ville prøve.  
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 13:04
Super har sendt dem en mail , men dejligt at vide der er en mere med problemet
Så er det bare om man kan downgrade firmware
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu