recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android hdmi plugin devices.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android hdmi plugin devices.

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
gielsgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: slagelse
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Android hdmi plugin devices.
    Sendt: 31-December-2013 kl. 12:13
Hej og godt nytår

Er her nogen som har erfaring med disse små Android dimser, hvor gode eller dårlige er de ?

Er jo da godt klar over de har deres begrænsninger , men er de brugbare til at surfe med, skrive lidt mails, se lidt youtube ?
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2013 kl. 12:19
Dumt spørgsmål : hvorfor vil du bruge dit TV til det ? Køb en tablet til det, så kan du se TV imens Clown
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2013 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Dumt spørgsmål : hvorfor vil du bruge dit TV til det ? Køb en tablet til det, så kan du se TV imens Clown

Kun af den simple grund at det er en lidt større skærm, og med alderen kan vi godt mærke at synet bliver dårligere, og så for måske bare at lege lidt med det, men hvis de er lige så gode som Phillips smart tv så gider jeg ikke røre dem ;-)

(Vi har 2 Ipads i Huset)

Redigeret af gielsgaard - 31-December-2013 kl. 12:37
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2013 kl. 13:39
Android sticks er, med deres enkelte begrænsninger, virkelig glimrende og brugbare. 
Langt bedre end noget indbygget Smart TV fra nogen producent. 

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2013 kl. 14:25
Vil godt lige sige jeg ikke skal bruge den som medie player, det klarer mit jailbreaket ATV2 og WD TV live glimrende, det er blot til "tablet ting" den skal bruges.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2013 kl. 18:08
til det er de perfekte, de opfører sig og bruges som enhver Android tablet, bare på en stor skærm.
De har fuld adgang til play store og uendelige muligheder for installation af apps, i modsætning til indbyggede smarttv løsninger, og performance er langt bedre. Jeg har 2 stk MK808b sticks som fungerer upåklageligt. Jeg bruger et logitech K400 tastatur med indbygget museplade til at betjene dem. 
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
rumagenten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Januar-2014
Sted: No State/Provin
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumagenten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 21:56
er der nogen der har prøvet at installere netflix / xbmc på en af dem, og i så fald, hvordan arter de sig der?
Til top
jon3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Maj-2009
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jon3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 23:13
Jeg har en Minix neo x7 mini. Kører android 4.2.2 med quad core processor og quad core GPU. Bruger XBMC med streaming fra en NAS og det kører 100%. Jeg har tidligere kørt XBMC på AppleTV1, Minixen er super responsiv og loader superhurtigt sammenlignet med ATV1. Desuden er der TV2 play og Netflix installeret, begge dele fungerer perfekt. Den er uden blæser og bruger ikke meget strøm. Skype med tilsluttet webcam fungerer perfekt ligesom mine trådløse PS3 kontrollere kan anvendes til at spille androidspil med. Jeg kan ikke finde på noget dårligt at sige om setupet og kan varmt anbefale det. Det kostede mig £81 og ca £5 i forsendelse på eBay i England, så jeg derved slap for told.
Til top
asserbo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-August-2006
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér asserbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 14:44
Kan viaplay kører på Minix neo x7
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af jon3 jon3 skrev:

Jeg har en Minix neo x7 mini. Kører android 4.2.2 med quad core processor og quad core GPU. Bruger XBMC med streaming fra en NAS og det kører 100%. Jeg har tidligere kørt XBMC på AppleTV1, Minixen er super responsiv og loader superhurtigt sammenlignet med ATV1. Desuden er der TV2 play og Netflix installeret, begge dele fungerer perfekt. Den er uden blæser og bruger ikke meget strøm. Skype med tilsluttet webcam fungerer perfekt ligesom mine trådløse PS3 kontrollere kan anvendes til at spille androidspil med. Jeg kan ikke finde på noget dårligt at sige om setupet og kan varmt anbefale det. Det kostede mig £81 og ca £5 i forsendelse på eBay i England, så jeg derved slap for told.

hvordan mon Minix er i forhold til disse boxe:
http://www.vidon.me/android_blu_ray_box.htm

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2014 kl. 14:14
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

til det er de perfekte, de opfører sig og bruges som enhver Android tablet, bare på en stor skærm.
De har fuld adgang til play store og uendelige muligheder for installation af apps, i modsætning til indbyggede smarttv løsninger, og performance er langt bedre. Jeg har 2 stk MK808b sticks som fungerer upåklageligt. Jeg bruger et logitech K400 tastatur med indbygget museplade til at betjene dem. 

Har lige et spørgsmål til det K400 , hvordan får man det til at skrive æøå på skærmen ?
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2014 kl. 16:54
har lige et spørgsmål til Minix neo x7 kan den boote dikrekte op i XBMC ? eller hvad , for det kan min Pivos M3

Redigeret af Swingking - 12-Januar-2014 kl. 16:55
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu