|
iPad Mini vs. iPad Air |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Casper
Guld medlem Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 16:59 |
Hej!
Jeg kigger på de nye iPad's, og er i tvivl om man skal gå efter en Mini Retina og Air. Jeg har selv en 2'er nu her, og tænker at Mini'en er mere håndholdt, når man er på farten.. Har I fået nogle erfaringer eller noget, så I kan anbefale noget?? Pft.
|
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12317 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du må ud og prøve og derfra skabe din egen holdning. Det er det eneste der kan bruges her, for selve apparaterne kan jo præcis det samme.
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Var selv i tvivl og valgt air, nu var den også i tilbud til 2999, men er super glad for den og størrelse på skærmen.
|
|
Callie
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har stået med samme overvejelser.
Jeg valgte mini'en. Mine tanker bag valget: Jeg har en bærbar computer i forvejen. Den største innovation for mig med ipad er mobiliteten, idet den er mere rar at tage med på ferie eller ture, men når jeg er hjemme og skal arbejde længe/spille, så har jeg computeren. Mobiliteten vægtede derfor tungere end skærmens størrelse på ipad'en. Derfor blev det en mini.
|
|
SilverLine
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor var den på tilbud henne til den pris ? Øv at jeg ikke så det :-(
|
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Expert torsdag i sidste uge.
Men som callie skriver, hvis mobilitet er vigtigst så er en mini nok bedst. Min bliver brugt herhjemme i stedet for bærbar og til at tage med på ferie til at fx at læse magasiner på, her synes jeg skærm størrelsen er rar, dog fylder den ikke meget, i forhold til en bærbar. |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu skiftede min datter sin iPad1 ud med en mini 1.g - her oplever jeg at wifi ikke er så godt som på iPad1. Ved ikke om det også gælder når man sammenligner en Air med en mini retina.
|
|
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det der i min mening taler mest imod mini'en er, at dens farvegengivelse ikke er ligeså god som Air. Det ville alene afholde mig fra at vælge den lille model.
http://www.displaymate.com/Tablet_ShootOut_4.htm http://www.displaymate.com/Tablet_ShootOut_3.htm Redigeret af Torben Rasmussen - 18-Februar-2014 kl. 19:09 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
tommyaxen
Guld medlem Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har iPad mini og 4 bruger ikke rigtigt minien, synes den er for lille så bruger jeg som regel bare min iphone hvis ikke iPad 4
|
|
micker
Super bruger Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mini'en er for lille, performance og skærm er super, men skærmen er for lille, og knapper bliver hurtigt for små. Desuden er rammen også for tynd til at holde om hvis den holdes som 'portrait' og ikke 'landscape'
|
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Inden Air kom synes jeg at minien var klart den bedste iPad pga størrelse og vægt. Men efter at Air'en er kommet i lettere og mindre udgave synes jeg at de er lige godt. Vil helst bruge air derhjemme men hvis det var en jeg skulle have med rundt så er mini den bedste efter min mening
Redigeret af Berdel - 19-Februar-2014 kl. 09:46 |
|
Casper
Guld medlem Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det læste jeg godt i Mobilsiden.dk anmeldelse af Mini Retina, hvor Mini 1g. lige bliver omtalt:
Har du den første Mini vil du vide at du skal holde dig i nærheden af trådløse routere da Mini 1s antenne ikke just var noget at prale af. Apple har dog ændret dette og med Mini med Retina skærm kan du frit bevæge dig rundt i huset afkroge uden af miste Wi-Fi forbindelse. Læs mere: http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/retina-ipad-mini-anmeldelse-kompakt-muskelbundt-og-stilfuld-oplevelse,lid.30512/#ixzz2tkx9wJG8 |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |