|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
karlsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() Sendt: 18-September-2006 kl. 11:07 |
hej allesammen Ja så er fjernsynet endelig bestilt til levering om ca. 1 uge Men inden da, ville jeg lige høre om der var nogle gode råd at hente fra andre ejere.....Hvordan monteres det nemmest på vægbeslaget, hvordan skal det tilsluttes bedst, hvad med indstillinger det første stykke tid/ dag/ aften osv osv. Alle råd modtages med tak således at jeg kan få ugen til at gå indtil posten banker på.. på forhånd tak. Karlsen.
Redigeret af karlsen - 19-September-2006 kl. 10:37 |
|
![]() |
|
karlsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Endnu et spørgsmål til pv60 Er det muligt at tjekke, hvor mange timer ens fjernsyn har været tændt, hvor mange gange den har været tændt/slukket osv. Jeg spørger, fordi min svigerfar købte et nyt B&O for ca.1 år siden, hvorefter han (ved et tilfælde) fandt en menu der vidste at fjernsynet havde været tændt/slukket over 700 gange Det viste sig at fjernsynet åbenbart havde stået på B&O´s test-lab, og var blevet solgt til butikken som en udstillingsmodel, hvilket sælger lige havde glemt at oplyse om!!!!! Redigeret af karlsen - 19-September-2006 kl. 10:37 |
|
![]() |
|
mbk6 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
shit, det må da trække ned i pris
|
|
![]() |
|
![]() |
Efter en del lange telefonsamtaler blev handlen med B&Oén annulleret - men man kan jo ikke lade være med at være lidt mistænksom, når man så selv er ude for at købe fjernsyn. Desværre har jeg ikke kunne finde ud af om Panasonic har samme form for indbygget "sladderhank-menu" |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Du kunne starte med at læse
denne
guide til hvordan man undgår burn-in.
|
|
![]() |
|
![]() |
tak for linket ( selvom man efter 64 siders skræk-historier om burn-in, er begyndt at ryste lidt på hænderne I tråden nævner de bla. 2 råd for at undgå burn-in: at skrue ned for lysstyrke og kontrast samt at få en kalibrering af tvet vha "Digital Video Essentials disc". Disse råd var dog fra 2004 - er de stadig nødvendige?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Ja, de er stadig nødvendige.
Det var nu heller ikke meningen, at du skulle læse hele tråden ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |