|
Vedr. overførelse af filer fra harddisk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2014 kl. 12:25 |
Min computer er blevet erklæret død. På min computer ligger der på harddisken en masse data, som jeg i første omgang gerne vil have overført til en ekstern HDD.
Hvordan gør jeg det mest hensigtsmæssigt? Kan man uden videre indsætte harddisken i en hvilken som helst anden computer og derved få adgang til de data, der ligger derpå? Redigeret af Among - 26-Februar-2014 kl. 12:26 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Afmonter den, få fat i et HDD kabinet til den, så kan den bruges som en hver anden extern disk. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
eller brug en USB-dock som sidder i en anden computer. - Men rent konceptuelt nøjagtig det samme som radiomanden siger.
|
|
![]() |
|
lks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Status: Offline Point: 133 |
Kan man uden videre indsætte harddisken i en hvilken som helst anden computer og derved få adgang til de data, der ligger derpå?
Ja, ihvertfald hvis vi snakker PC. Computeren skal selvfølgelig starte på sin egen harddisk, din harddisk er så nummer 2 i computeren.
|
|
![]() |
|
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
Ok. Var faktisk ikke klar over, at man bare kunne købe et kabinet for at få den til at fungere som ekstern. Det var selvfølgelig det, der blev løsningen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |