|
Set-top boks til YouSee (evt. Profiber) |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
FNørd
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Marts-2014 kl. 13:59 |
Har en ældre Samsung leje-boks.
Valgte i sin tid at leje, det var da boksen var forholdsvis ny og jeg regnede med at der ville komme noget nyt/andet/bedre, så det så ud til at være en god ide! Eneste ændring der er kommer er harddisk-størrelse, der nu er på 320GB, og det er da et fremskridt. Har nu forsøgt med en Triax 237; men den har ikke internet-adgang og man kan hverken anvende YouBio eller start-forfra. Mit ønske er en boks der kan sende signalet ud som den modtager det, da jeg kører på en ekstern scaler. Ligeledes synes jeg Samsung boksen støjer en del fra blæseren. Derudover er den jo egentligt fin, selvom ekstern harddisk ville gøre det let at udvide (min 160GB harddisk er fyldt og indholdet er jo låst til denne boks!). Har I nogen input til en boks der kan DET HELE ;) - pt. tror jeg ikke det findes! Btw. så kunne jeg også skifte til Profiber, har lyslederen inde; men valgte YouSee da billedkvaliteten var marginelt bedre - DENGANG - tvivler på at det stadig er tilfældet! Mvh FNørd |
|
Mvh FNørd. Musical Fidelity Kw250s. Lexicon RV5, Monitor Audio GS 60, LCR, FX. M&K VX1250SF. Sim2 Domino D80. DVDO Edge. Quality Sceen matte white 100", Yousee, Oppo BD-105.
|
|
Niller55
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Funktioner
Tak(0)
|
opsig din leje- box en mdr. tid hvis de ikke vil bytte til en 320 GB og så leje igen så får du en ny box - eller find en brugt og køb den og smid en 1000 gb i - det gjorde jeg for mange år siden - prøv at regne ud hvad du har givet i leje :-))
|
|
FNørd
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
Funktioner
Tak(0)
|
Egentligt tænker jeg på at købe en ny og evt. skifte harddisken med det samme; men der er noget med at man skal bruge noget Linux for at få den formateret eller tager jeg fejl? Måske er det kun hvis man vil have gamle optagelse over på en ny harddisk - og det kræver vel at det er samme boks man så sætter disken i. Jeg er opmærksom på opsigelsen af den gamle boks. Egentligt underligt at der ikke kommer en ny og bedre, den bruger megen strøm og blæseren larmer! Og dertil manglende original opløsning output. Mvh FNørd |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja. der er mange ting den modtager ikke kan, ikke en gang noget så basalt som at kunne optage 2 ting på en gang. Den er faktisk sammenlignet med andre modtagere forældet.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
FNørd
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilke modtagere kan optage to kanaler samtidig? Og hvad så med de øvrige ønsker? Mvh FNørd |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
De specielle You See ting kan kun deres modtager. Optagelse af 2 udsendelser samtidig er der flere der kan, f.eks Samsungs egne optagere. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
FNørd
Funktioner
Tak(0)
|
Du er ikke så specific; men skidt med det, hvis start forfra og You bio ikke virker så er jeg begrænset til YouSee's boks - so be it! Hvis jeg ikke skifter til Profiber. |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Yoy Bio kan modtages på anden vis, som f.eks app på diverse TV og Tablets. Start forfra. Der er jo slle diverse genudsendelset på alle kanaler. |
|
|
|
FNørd
Funktioner
Tak(0)
|
Du svarer altså stadig i generelle vendinger uden at henvise til nogen produkter der kan det jeg efterspørger. Og ja jeg er klar over at der er genudsendelser; men start forfra vil jeg gerne have - (BASTA) |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Når du så absolut vil være You See slave, så er der kun deres modtager der kan bruges. |
|
|
|
FNørd
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er stort set sådan det bliver, når der ikke kan anvises andre konkrete produkter, der er bedre ;) |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Når du vil have Start forfra og Arkiv, så er der ikke andet der kan bruges. You Bio er der andre løsninger på, som før nævnt. |
|
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |