|
bilka vil ikke |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
j333
Super bruger Oprettet: 01-Maj-2004 Status: Offline Point: 277 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Marts-2014 kl. 22:19 |
|
min ven har købt en samsung, tv til 12000 i bilka for 9 dage siden,
nu sælger elgiganten, den samme tv, 2500 billigere, min ven vil ha pris garanti i bilka, det vil de ikke ,så vil han ha dem til at ta tv tilbage, han har jo ikke haft den i 14dage, det vil de heller ikke, da den har været ude af kassen, og han har brugt smarttv, kan det passe, at de ikke skal ta den tilbage eller slå ned i pris jj |
||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
http://www.bilka.dk/kundeservice/tilbud-og-nyt-fra-bilka/garantipris
Her står der lidt om deres prisgarantier. Så burde den være lige til, medmindre handlen er sket på nogle af de nævnte betingelser:) Hvis ikke, så skal man "bare" være lidt aggressiv ift. at gå videre med sagen. HVIS du har dit på det tørre:)
|
||
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er op til Bilka selv, om de vil yde prisgaranti på det specifikke produkt, hvilket de derfor sagtens kan afvise.
Er Tv'et købt fysisk i butikken, er de heller ikke forpligtet til at yde nogen former for returret. Bilka yder 14 dages returret ved fysisk handel, men skal være i ubrudt emballage, hvilket også fremgår på deres hjemmeside, og i deres betingelser.
Redigeret af vasif - 27-Marts-2014 kl. 22:33 |
||
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Deres Garanti-pris inkluderer kun "markedsførte tilbud". Hvis ikke Tv'et er inkluderet i denne garanti, så er der ikke så meget at gøre.
|
||
ridderdk
Guld medlem Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
9 dage efter skriver trådstarter, så holder den jo ikke længere i forhold til Bilka skriver: "den pågældende uge" Det er ærgerligt, men et sted skal grænsen jo sættes, tror eneste chance er at læse betingelserne igennem hvad angår de 14 dage..... |
||
renep
Bruger Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
... og yderligere gælder den kun i samme salgsperiode/uge, så efter 9 dage er der ingen garanti.
(hov, der var jeg for langsom ) Redigeret af renep - 27-Marts-2014 kl. 22:37 |
||
MortenKBH
Guld medlem Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har tidligere fået penge tilbageført da de ændrede
prisen på Panasonic plasma. tror nok det var 27 dage efter købet jeg krævede diff. Tilbage. |
||
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja. Klaus |
||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Læste ikke selv betingelserne igennem, men linkede nu bare:) Så dog der stod noget med 14 dage:)
|
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis den er købt og afhentet fysisk i butikken, så bestemmer Bilka selv om de vil gve returret. Den returret de evt. giver, bestemmer Bilka også selv betingelserne for, som f.eks. ubrudt emballage.
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
mylle
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg købte for et par år siden LG's top plasma model til 12500kr på bilkas hjemmeside. Fik det leveret og taget i brug og 3 uger senere blev det sat ned til 9999kr på deres hjemmeside. Ringede ind til deres kunde service og forklarede situationen. Personen i kundeservice spurgte bare efter mit kontonummer og dagen efter var der sat 2500kr ind. Imponerende.
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er noget andet når Bilka selv sætter prisen ned.
Her er det Elgiganten der sælger billigere.
Hvis der er garantipris på en vare, er der skilt med garantipris den uge tilbuddet varer. Jeg har selv fået penge tilbage på en GPS som jeg fandt billigere på nettet.
|
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |