|
Prisfald Umiddelbart Efter Køb |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||
Masterbrew
Bruger Oprettet: 19-September-2009 Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-April-2014 kl. 10:37 |
||
Hvad kan man gøre hvis forhandleren sænker prisen markant på en vare umiddelbart efter man har købt (<1 måned)?
|
|||
Jakabov
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ikke noget medmindre forhandleren du har købt varen ved har noget prisgaranti indenfor perioden.
|
|||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Gå ned og tal din sag. Det hjælper dog næppe ved av udstyr, da der ofte er tilbud på den slags.
Det kan dog svare sig ved andre varer. Jeg var med min hustru ude og købe briller. Jeg spurgte, om der kom tilbud på dem inden for det næste stykke tid, hvor til der blev svaret nej. En uge efter hun havde afhentet varen var der tilbud, og jeg bevægede mig ned i butikken for at beklage mig på min hustrus vegne, med det resultat at jeg fik differencen på ca. 1500 kr. tilbage. |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja åben munden, og giv udtryk for din frustration over for forhandleren. Du kan højest risikere et "desværre nej", men også være heldig at de vil betale differencen.
Tip! Med venlig tale kommer man længst. Redigeret af Kampus - 23-April-2014 kl. 11:33 |
|||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Absolut. Med assertiv kommunikation kommer man længst. Man kan jo blot forestille sig hvordan man ville reagere hvis man selv var forretningsdrivende og der kom nogen og beklagede sig til dig. Så ville man nok ikke være specielt lydhør. |
|||
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvordan tror du de folk der f.eks. har købt en suzuki Spark for ca. 1 år siden og gav i nærheden af 100K for den for så at se at prisen er faldet til ca. 60K - eller enhver andet micro-bil.
LEV MED DET !
|
|||
|
|||
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du kan ikke gøre så meget andet end at tale til forhandlers fornuft og hjerte.
Hvis du har købt på nettet har du 14 dages retur ret hvor du kan sende varen tilbage og købe igen til ny pris, hvis du nævner det vil du sikkert også få prisen ned sat. |
|||
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du lyder overhovedet ikke bitter. |
|||
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej da - jeg har nemlig IKKE noget i klemme
|
|||
|
|||
Rolf Lemmike
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du mener ikke han skal tale med forhandleren, for lige at tjekke om han mon kunne få nogle penge retur? |
|||
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis nu varen var blevet sat markant op i pris, ville I så også skynde jer ned til forhandleren og tilbyde ham differencen?
|
|||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|||
Rolf Lemmike
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu er det jo ikke kunden der skal leve af god service og omdømme. Kan du selv se forskellen? |
|||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |