recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Panasonic TX-p55VT60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSOLGT: Panasonic TX-p55VT60

 Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: Panasonic TX-p55VT60
    Sendt: 28-April-2014 kl. 23:38
Jeg har besluttet at jeg vil prøve at se hvad jeg kan få for mit skønne Pana TV. Og for at forgribe evt. spørgsmål, så går jeg efter at købe et  Sony - KD 55X9005A. Det er det eneste LED TV som jeg har kunnet holde ud at se på længe - faktisk synes jeg at det har et glimrende billede.

Hvis ikke jeg opnår en for mig fornuftig pris for mit Pana, så beholder jeg det simpelthen - og er end ikke ked af det.

Mit Panasonic TX-p55VT60 er købt hos Panasonic Center Rødovre med 30 måneders fuld garanti, så der må være noget med 18 måneders garanti tilbage.

Jeg har ikke oplevet nogen form af retention og naturligvis heller ikke burn - in. Jeg må dog også erkende, at jeg har passet rigtigt godt på mit TV. 



TV´et står helt som nyt, ingen ridser hverken her eller der. Det står i et ikke ryger hjem. Jeg kan se at man lige pt. kan købe modellen for 19.999 kr. hos Elgiganten.

Mit TV bliver ikke solgt for en slik, det er det bedste TV jeg nogen sinde har haft på alle måder.

Der medfølger 4 stk 3D briller. TV´et er desuden ISF Calman kalibreret, og jeg vil mene, at alle kan have glæde af kalibreringen i en aftenbelyst stue.

Billedet herunder er ikke et reklamebillede, men billedet er taget af mig på mit 55VT60:



Der medfølger kvittering, emballage og alle normalt medfølgende dele. TV´et står i Kastrup hvor også skønheden kan beses.

TV´et er testet af Flatpanels.dk, og modellen var det første der modtog reference status siden de hedgange Kuro TV fra Pioneer. Du kan læse testen her:

 http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1368523913

Der kan bydes - men jeg forbeholder mig retten til hvad som helst.Smile


Redigeret af Hother - 03-Maj-2014 kl. 19:28
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 10:45
Jeg skal lige sige, at jeg ikke har lagt mig fast på en pris - udover, mest muligt. Så giv endelig et realistisk bud.

Jeg er jo en temmelig utålmodig mand, så annoncen for salg af mit Pana TV kører til om med førstkommende lørdag. Så hvis du reelt er interesseret i mit Pana 55VT60, så er det nok med at få gjort sig dine overvejelser Smile




Redigeret af Hother - 29-April-2014 kl. 13:24
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 16:45
Du ved godt, at X9005A ikke har HEVC-dekodning, og at du derfor skal tilkøbe Sonys 4K-mediestreamer, hvis du ønsker at se 4K-streaming?

Hvad med at vente til reviews'ene af X85 kommer, og du skal vel også se Panasonics AX800 in action først?
Og der er jo so wie so ikke meget 4K-materiale i de næste 6-8 måneder, indtil den nye BD-standard er klar.
Hother, behold i det mindste dit plasma, indtil du har set på alternativerne.

Slet/gem gerne mit indlæg, hvis du finder det upassende.

Redigeret af Thomas Jensen - 29-April-2014 kl. 16:51
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Du ved godt, at X9005A ikke har HEVC-dekodning, og at du derfor skal tilkøbe Sonys 4K-mediestreamer, hvis du ønsker at se 4K-streaming?

Hvad med at vente til reviews'ene af X85 kommer, og du skal vel også se Panasonics AX800 in action først?
Og der er jo so wie so ikke meget 4K-materiale i de næste 6-8 måneder, indtil den nye BD-standard er klar.
Hother, behold i det mindste dit plasma, indtil du har set på alternativerne.

Slet/gem gerne mit indlæg, hvis du finder det upassende.
Hej Thomas, jo alt det du skriver er jeg bekendt med, og det kunne da være at X85 er interessant. Der i mod synes jeg ikke at Pana AX800 er interessant. Det er for dyrt og har såvidt jeg kan se så har det kantbelysning Smile

Men nu vil jeg se om jeg kan sælge mit Pana. Men du får jo nok ret i at jeg beholder mit Pana, der er jo ingen interesseredeLOL


Redigeret af Hother - 29-April-2014 kl. 16:57
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 20:25
Er der virkelig ingen som kan tænke sig et 55VT60?Confused


B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 21:17
Mener der er et andet Panasonic plasma til salg her på siden, 55vt50 tror jeg.. Nul interesse (til prisen i al fald). Så det er nok bare meget svært at sælge et brugt highend tv uden at indkassere et stort tab.
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 21:42
du er godt klar over at den sony du kigger på har kantbelysning
så kan ikke helt forstå dit valg.
der er ikke materiale og se endnu
så hvorfor ikke vente og få en ny model med HEVC-dekodning

men held og lykke med dit salg
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

du er godt klar over at den sony du kigger på har kantbelysning
så kan ikke helt forstå dit valg.
der er ikke materiale og se endnu
så hvorfor ikke vente og få en ny model med HEVC-dekodning

men held og lykke med dit salg
Jo, men alt er muligt. Men Sony LED´et giver ikke de samme "Gener", som jeg oplevede ved WT60.

Men lige nu har jeg mest lyst til at annullere min salgstrådSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 22:13
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

du er godt klar over at den sony du kigger på har kantbelysning
så kan ikke helt forstå dit valg.
der er ikke materiale og se endnu
så hvorfor ikke vente og få en ny model med HEVC-dekodning

men held og lykke med dit salg
Jo, men alt er muligt. Men Sony LED´et giver ikke de samme "Gener", som jeg oplevede ved WT60.

Men lige nu har jeg mest lyst til at annullere min salgstrådSmile

John, jeg ville nok også vente lidt med at gå på et 4K tv
Fik lige hurtigt set testen på hdtvtest.co.uk - og tv'et fik jo ikke ligefrem topkarakter.
Og når man tænker på, at det koster næsten 22.000,- så kunne man godt forvente lidt mere. 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 22:17
Der har ikke været et eneste bud på mit Pana VT60, og derfor vil jeg ikke gøre mere ved tråden, så vigtigt er salget heller ikke. Det betyder, at hvis du på et tidspunkt finder ud af at du kunne være interesseret i et helt fantastisk billede fra et af de sidste og blandt de aller bedste plasma-TV fra Panasonic, så sender du mig bare en PM - og så tage vi den derfra. 

I mellemtiden, jamen så vil jeg nyde et af verdens bedste TV billeder. Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 22:20
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

du er godt klar over at den sony du kigger på har kantbelysning
så kan ikke helt forstå dit valg.
der er ikke materiale og se endnu
så hvorfor ikke vente og få en ny model med HEVC-dekodning

men held og lykke med dit salg
Jo, men alt er muligt. Men Sony LED´et giver ikke de samme "Gener", som jeg oplevede ved WT60.

Men lige nu har jeg mest lyst til at annullere min salgstrådSmile

John, jeg ville nok også vente lidt med at gå på et 4K tv
Fik lige hurtigt set testen på hdtvtest.co.uk - og tv'et fik jo ikke ligefrem topkarakter.
Og når man tænker på, at det koster næsten 22.000,- så kunne man godt forvente lidt mere. 
Dav dav Kenneth - long time - no hear. Jamen jeg har netop droppet salget af mit Pana - jeg vil i det mindste ikke gøre mere ved sagen.

Jeg har bestemt ikke være skuffet over mine kig på det pågældende Sony 4KSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2014 kl. 22:38
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

du er godt klar over at den sony du kigger på har kantbelysning
så kan ikke helt forstå dit valg.
der er ikke materiale og se endnu
så hvorfor ikke vente og få en ny model med HEVC-dekodning

men held og lykke med dit salg
Jo, men alt er muligt. Men Sony LED´et giver ikke de samme "Gener", som jeg oplevede ved WT60.

Men lige nu har jeg mest lyst til at annullere min salgstrådSmile

John, jeg ville nok også vente lidt med at gå på et 4K tv
Fik lige hurtigt set testen på hdtvtest.co.uk - og tv'et fik jo ikke ligefrem topkarakter.
Og når man tænker på, at det koster næsten 22.000,- så kunne man godt forvente lidt mere. 
Dav dav Kenneth - long time - no hear. Jamen jeg har netop droppet salget af mit Pana - jeg vil i det mindste ikke gøre mere ved sagen.

Jeg har bestemt ikke være skuffet over mine kig på det pågældende Sony 4KSmile

Som sådan er det sikkert et godt tv, men et flot billede, men prisen er jo i den høje ende. 
Rasmus Larsen fra Flatpanels.dk anbefaler også i testen af Sony 4K tv'et, at man springer den første generation af 4K-tv over. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu