|
Chill-box sparkling manual |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Maj-2014 kl. 14:28 |
Hej
Jeg har lige købt ovenstående på et lagersalg, det er en drikkevandskøler, men der var ingen installationsvejledning med. Er der én af jer som ligger inde med en, eller som kan fortælle, hvor de forskellige slanger skal føres hen? Mvh Peter |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har prøvet at søge lidt på det, men har du noget modelnr. eller mere præcis betegnelse for den - når jeg skriver Chill-box vandkøler, kommer der nemlig flere slags frem...
Er der ingen låge, eller lignende, hvor der evt. kunne gemme sig en manual? Dette er nemlig gerne tilfældet på nogle maskiner.
Redigeret af turbo2 - 24-Maj-2014 kl. 15:14 |
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Ja, det er en E-chillco2, men om det er co2 eller c02, ved jeg ikke. Og nej ingen låger...
På den ene side går en vand slange ind og en slange ind fra co2 flaske, på den anden side går der 3 slanger ud, som er marekeret med temp, cool og co2. Jeg går ud fra at den side med co2 flaske ind, er den side, hvor vandet går ind også, og boxen så kan levere temperet, kold og "dansk" vand fra den anden side? Redigeret af hunt - 24-Maj-2014 kl. 15:15 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Google var ingens ven her... Prøv at lægge billeder op, så kan nogen måske hjælpe...
|
|
![]() |
|
Tak, fordi du forsøgte. :-)
Min svigerfar og jeg er dog blevet enige om, hvordan den skal samles, så vi prøver! |
|
![]() |
|
Nu kører den og køler vandet fint. Jeg kunne dog godt tænke mig en
manual, da den kører hele tiden - det kan jo være at det er meningen, men
bagpå står der 230w, og hvis den bruger det i timen, er den lige
lovlig dyr i drift...
Her er et billede af modelnr. og serienr. ![]() Redigeret af hunt - 24-Maj-2014 kl. 20:08 |
|
![]() |
|
Stadig ingen hjælp at finde nogen steder på Google trods det at man nu kunne skrive det hele korrekt...
Du kan vel forhåbentligt returnere den, og så gå på jagt efter en anden?
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5300 |
Hvordan ser hele maskineriet ud? Den må vist være et produkt her fra: Mvh. JørgenT |
|
![]() |
|
Producenten er vist god nok, de har bare ikke papirer på min model længere... (i hvert fald ikke på hjemmesiden.) |
|
![]() |
|
Den var nu så billig, at den ikke skulle returneres pga. manglende manual, men nu har jeg målt den igennem med hensyn til watt og temperatur. Når den begynder at køle, bruger den 90w, men falder hurtigt til 75w, i standby bruger den ca. 1,5w. Desværre køler den vist ikke, det den skal. Jeg forventer at lig de andre modeller, skulle den kunne køle til mellem 4-8 grader, men det laveste, som jeg har målt er 10 grader. Så den må vist desværre retur.... |
|
![]() |
|
Det var nu også pga. det tilsyneladende høje strømforbrug, som bliver vist på etiketten, jeg mente, du burde sende den retur.
![]() |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4716 |
Hej. Den er i deres Catalog for 2011: Og der er nogle data på side 31. Jeg læser at temperaturen kan justeres til mellem 4 - 8 grader. Der står også at den bruger 40g R134a kølemiddel. Kan det være noget af det der mangler hvis den ikke køler nok? Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 25-Maj-2014 kl. 11:07 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |