|
Forkert vare fra Amazon-forhandler - hvad nu? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Maj-2014 kl. 11:50 |
||
Jeg har fået leveret en forkert vare fra en forhandler på den tyske Amazon (http://www.amazon.de/gp/aag/details?ie=UTF8&asin=&isAmazonFulfilled=&isCBA=&marketplaceID=A1PA6795UKMFR9&orderID=&seller=A15TW43BF9Y9WW&sshmPath=returns#aag_returns)
Hvad kan jeg forvente og hvad har jeg krav på i forhold til ombytning af enheden? Skal jeg selv dække omkostninger ved at sende den forkerte vare tilbage? Varen er en antenneforstærker købt via ExpressPro på den tyske Amazon og sendt fra England - fragt var gratis / inkluderet i prisen. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Amazon's kundeservice er i top. Så skriv til dem om problemet, så løser de det.
|
|||
![]() |
|||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
||
Hvis du har modtaget en anden vare end den du har bestilt, så er det sælgers ansvar at betale for retur-porto, samt at sende dig den korrekte vare (hvis han stadig har den), uden omkostninger for dig.
Kan han ikke sende dig den rigtige vare, så skal du have det fulde beløb du har betalt (dvs. inkl. evt. fragt) retur. Men som sagt, så plejer der slet ikke at være problemer med den slags fra Amazon - heller ikke deres tilknyttede forhandlere (de risikerer at blive smidt ud fra Amazon, hvis de ikke leverer samme høje service-niveau som Amazon selv). |
|||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Det kommer an på hvad du mener med forkert.
Er det forhandleren der har sendt noget forkert, skal du naturligvis ikke betale fragt. Hvis du har fået den vare du har bestilt, men fundet ud af er det forkerte. Så hænger et på fragten. |
|||
![]() |
|||
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
||
Jeg har haft det samme problem med Amazon DE før. Du skal bare snakke eller email deres kundesupport (i mit tilfæld, så sendte de en label som jeg bare skulle kliste på pakken og afleverede til nærmest DHL kontor, samtidig med at de sendte den "rigtige" bestilte vare den anden vej).
|
|||
![]() |
|||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
||
No worries - de sender det rigtige (dét jeg bestilte) og efterfølgende kan jeg gøre, hvad jeg lyster med den forkerte enhed.
|
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Ja, service kan man ikke påstå de mangler hos Amazon. Godt du fik det løst, og fedt nok, at du bare kunne beholde den forkerte vare.
|
|||
![]() |
|||
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
||
Bare lige endnu et eksempel på deres service:
Redigeret af rasmusvn - 28-Maj-2014 kl. 21:04 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |