|
Godzilla? Bluray? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juni-2014 kl. 08:46 |
|
Kan det virkelig passe at den nye Godzilla kun bliver afspillet i biografen? Altså at den ikke udkommer på Bluray?
![]() |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hvorfor mener du ikke den kommer?
http://www.amazon.co.uk/Godzilla-Blu-ray-Copy-Region-Free/dp/B00EXPOD9M/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1401867989&sr=8-2&keywords=godzilla |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
På blu-ray.com står der den kommer i 3D. Men uden release dato.
|
||
![]() |
||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
|
er det ikke en af de film, man bare skal springe over? Nøj hvor var den dårlig..
![]() |
||
![]() |
||
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
|
Jeg synes bare jeg har set en trailer med den hvor der bliver sagt Only In Cinema's.
NitroTG Det ved jeg først når jeg har købt og set den Det lidt ax en smags sag som du burde kunne regne ud. Har kammerater der siger at Iron Man 3 var dårlig & nogen andre siger den var fed. Jeg skal først til at virkelig grave igennem bluray flimene her hjemme når CSN har været forbi og pro-kalib. |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
|
Det siger de tit i trailers, men det er jo på det tidspunkt hvor traileren er lavet.
|
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
|
Selvfølgelig kommer den på BD
|
||
![]() |
||
|
Vclarke.
Nej det ikke en selvfølg, men havet ikke regnet med andet. Kunne bare ikke forstå det da de sagde Only In Cinema's. Men takker for de hurtige svar alle sammen. |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
|
Jo, det er det. |
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
|
Jeg er rystet over man kan tro noget andet, end at den kommer på BD, DVD, VOD, Stream osv. Og hvor har man boet, hvis man ikke har hørt sætningen "Only in Cinemas" før... |
||
![]() |
||
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
|
Er der over hovedet nogle eksempler på film i nyere tid, hvor filmen ikke efterfølgende udkom på dvd/hddvd/blu-ray?
Avartar var lidt spøjs, men den udkom trodsalt. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Nej faktisk er der kun eksempler på det modsatte. At man ikke har fundet en færdig spillefilm værdig til det store lærred, men har nøjedes med at udgive den på DVD for dog at hale noget af omkostningen hjem.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |