recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan man det?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan man det?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan man det?
    Sendt: 09-Juni-2014 kl. 17:56
Jeg kan huske Harman Kardon i sin tid lavede en soundbar der kunne fungere som de 3 forreste højttalere i et setup.
Hvordan ved jeg ikke men kom til at tænke på om det på nogen måde kan lade sig gøre med andre soundbar´s via en sorround forstærker?

Jeg har en B&W panorama som jeg købte for ikke så lang tid siden og er fint tilfreds med den ift dens opgave.
Når pilfingre fra børn igen ikke er et tema tænker jeg at bruge den soundbar i et gamer room og kom til at tænke på om man på nogen som helst måde kan tilslutte sådan en panorama til en receiver og lade den fungere som de 3 forreste?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2014 kl. 20:52

En soundbar er jo en aktiv enhed, så den kan jo ikke tilsluttes en Reciver som en normal højttaler. Derudover har den jo næppe separat L/R og Center input.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2014 kl. 21:14
Nej det er jeg helt med på:-). At man kunne tilslutte sådan en Soundbar i en receivers l c r udgange, måske via analog:-)

Hehe er helt med på det var et loongshot ognikke noget jeg regnede med, men ville bare høre alligevel, hvis der kunne findes metoder:-)
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2014 kl. 17:02
Hvis børn piller er de ikke opdraget ordentligt. ;)

Ej spøg til side. Hvordan vil du tilslutte den analog? Har den da 3x2 analoge udgange?

65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu