|
YouSee hæver gebyrer |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Vilhelm
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Maj-2014 kl. 21:39 |
|
6. maj 2014 meddeler YouSee følgende ændringer i en e-mail fra "YouSee Solutions" (Min redigering). Børnekanalen Boomerang kommer i Fuldpakken på kanalplads 34 fra 13. maj 2014. Som Ekstrakanal og tilvalgt Bland Selv-kanal på kanalplads 134. Som Ekstrakanal koster den 20 kr./md. Boomerang vises i maj som gratis Ekstrakanal. Ekstrakanalen flyttes til kanalplads 55. TV 2 Zulu sendes i HD kvalitet fra 13. maj. Den indgår i Mellem- og Fuldpakken og kan tilkøbes som Ekstrakanal for 40 kr. pr. md. Fra 13. maj 2014 kan man se de nye kanaloversigter på yousee.dk. YouSee ændrer fra 1. juli 2014 betalingsvilkår for abonnementsaftaler bestilt direkte hos YouSee Betaling via Automatisk Kortbetaling: 0 kr. Betaling via Betalingsservice: 9,75 kr. pr. regning Betaling via Posthus, netbank m.fl.: 49 kr. pr. regning Man kan tilmelde sig Automatisk Kortbetaling ved login på Mit YouSee. Læs mere her: http://yousee.dk/kortbetaling YouSee indfører et brevpostgebyr på 29 kr./md. fra 1. juli 2014. Vedrører kunder med produkter bestilt direkte hos YouSee. Telefoni- og YouBio-kunder er automatisk tilmeldt e-kommunikation. For
at undgå gebyret på brevpost kan man tilmelde sig e-kommunikation
på Mit YouSee. Læs mere på www.yousee.dk/2014. Der er mulighed for fritagelse for brevgebyret på 29 kr./md.:
Redigeret af Vilhelm - 06-Juni-2014 kl. 01:08 |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
Henrik_s
Guld medlem Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
mon man kan få et kort til sin budget konto, nu hvor der er pbs gebyr?
|
||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
||
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor kan YouSee ikke bruge e-boks som alle andre? Tænk hvis man alle steder skulle logge ind hos dem man har aftaler med for at se sine regninger m.m.
Derudover synes jeg det er frækt at man aktivt skal tilmelde sig for at slippe for de 29,- pr måned. Der er mange som kommer til at betale det gebyr. Især de ældre medborgere vil sikkert falde i denne fælde på samme måde som dengang man betalte leje af telefon. Endvidere er det jo grotesk at man skal betale 29,- om måneden for at få 3-4 breve om året! Havde YouSee's side med "Mit Login" s¨bare virket nogenlunde ville alt det ovenstående måske være acceptabelt, men den virker jo ikke specielt godt. Man kan eksempelvis ikke bruge NemID. Og når man prøver at oprette bruger og passeord eller skifte password går siden ned. Alt i alt imponerende. |
||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg oplever nu ikke nogen problemer, når jeg logger ind på Mit Yousee. Hverken på pc, tablet eller mobilos !
Til topic - hvis man ikke har computer og adgang til email. Så er der mulighed for, at hente en blanket om fritagelse for gebyr på brevpost på denne side : http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv-pakker/Abonnement/Tilmeld_dig_E-kommunikation.aspx Redigeret af Roland - 16-Maj-2014 kl. 16:29 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skulle ændre min kode for at logge ind og får så ikke andet end server error konstant. Det er dejligt når ting bare virker
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I fremtiden må bankerne vel indstille sig på at ophøre med at samarbejde med Netz. Automatisk træk på hævekort er det nye PBS, så her vil det være rart med et kort til Budgetkontoen. |
||
KasperHogh
Bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fra Yousee:
Ellers kan du ringe ind til support så kan de sagtens slå det til for dig telefonisk.
Redigeret af KasperHogh - 16-Maj-2014 kl. 17:18 |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8583 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Elektroniske regninger fra YouSee kommer i ens e-Boks. |
||
Vilhelm
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, jeg har også fået fakturaer i e-Boks, da jeg har tilmeldt TDC/YouSee som afsender, mens anden post fra YouSee, fx orderebekræftelser, er sendt som alm. brev. Det ser ud til at YouSee fremover så vidt muligt vil sende al post som e-kommunikation. I hvert fald forklarer YouSee følgende: "Når du er tilmeldt e-kommunikation fra os, sender vi det meste af din post, som for eksempel regningsnotifkationer, ordrebekræftelser, varslinger om ændringer af priser, bredbåndshastigheder, m.m. til din private e-mail og til din elektroniske indbakke på Mit YouSee".Det er også det bedste at få al post i samme postkasse. Redigeret af Vilhelm - 16-Maj-2014 kl. 21:45 |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ser det som en helt klar serviceforringelse.
Jeg så gerne at alle regninger blev betalt via et centralt system (PBS betalingsservice). Alle regninger, fakture og andre releterede breve havner i E-Boks. Det kan ikke passe at det skal koste 29,- at bruge PBS, pr. regning. Det ender med at, jeg skal ind på ti forskellige hjemmesider, hver gang jeg at får nyt kreditkort, eller vil afvise en betaling eller for den sags skyld, tjekke status.
|
||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19475 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har du ret i. Men det gør det heller ikke. Klaus |
||
Vilhelm
Funktioner
Tak(0)
|
|
Betaling via Betalingsservice koster ikke 29 kr., men 9,75 kr. pr. regning. Jeg så også gerne at al elektronisk post gik til samme postkasse, e-Boks. Når YouSee laver sin egen løsning, e-kommunikation, hænger det nok sammen med at det er en billigere løsning for YouSee? Er der nogen der ved hvad e-Boks tager for at sende elektroniske breve? Redigeret af Vilhelm - 17-Maj-2014 kl. 17:50 |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |