recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WIMP HIFI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WIMP HIFI

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 804
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WIMP HIFI
    Sendt: 05-Juli-2014 kl. 16:01
Jeg har lige aktiveret WIMP HIFI 30 dage gratis og benytter min PC men HIFI logoet nederst på afspilleren lyder ikke og jeg kan ikke aktivere det ?

Nogle der kan hjælpe.

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Markh Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2006
Sted: København
Point: 317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Markh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2014 kl. 16:09
Kig under indstillinger -> Lydkvalitet. Den står formentlig til "Høj" som standard.
/Mark
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2014 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af Markh Markh skrev:

Kig under indstillinger -> Lydkvalitet. Den står formentlig til "Høj" som standard.
/Mark

Den står faktisk som "normal" som standard.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 00:54
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af Markh Markh skrev:

/Mark

<mytubeelement id="myTubeRelayElementToPage" ="preferencesUpdated" =""bundle":"label_delimitor":":","percentage":"%","smart_buffer":"Smart Buffer","start_playing_when_buffered":"Start playing when buffered","":"","desktop_notification":"Desktop Notification","continuation_on_next_line":"-","loop":"Loop","only_notify":"Only Notify","estimated_time":"Estimated Time","global_preferences":"Global Preferences","no_notification_suped_on_your_browser":"No notification style suped on your browser version","video_buffered":"Video Buffered","buffered":"Buffered","hyphen":"-","buffered_message":"The video has been buffered as requested and is ready to play.","not_suped":"Not Suped","on":"On","off":"Off","click_to_enable_for__site":"Click to enable for site","desktop_notification_denied":"You have denied permission for desktop notification for site","notification_status_delimitor":";","error":"Error","****_interferance_message":"**** or similar extension is known to interfere with SmartVideo. Please add   to **** whitelist.","calculating":"Calculating","waiting":"Waiting","will_start_buffering_when_initialized":"Will start buffering when initialized","will_start_playing_when_initialized":"Will start playing when initialized","completed":"Completed","buffering_stalled":"Buffering is stalled. Will stop.","stopped":"Stopped","hr":"Hr","min":"Min","sec":"Sec","any_moment":"Any Moment","popup_donate_to":"Donate to","extension_id":"lnkdbjbjpnpjeciipoaflmpcddinpjjp","prefs":"desktopNotification":true,"Notification":true,"logLevel":0,"allowPromotion":false,"enable":true,"loop":false,"hidePopup":true,"autoPlay":false,"autoBuffer":false,"autoPlayOnBuffer":false,"autoPlayOnBufferPercentage":42,"autoPlayOnSmartBuffer":true,"quality":"highres","fshd":true,"onlyNotification":false,"enableFullScreen":true,"saveBandwidth":false,"hideAnnotations":false,"turnOffPagedBuffering":true"></mytubeelement><mytubeelement id="myTubeRelayElementToTab" ="relayPrefs" =""loadBundle":true"></mytubeelement>

Den står faktisk som "normal" som standard.

LOLLL tak hvorfor fanden kunne jeg ikke se det? lol

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 01:01
Husk at gøre det på telefoner og tablets også. Sonos vælger automatisk højeste bitrate.
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 11:06

Husk at gøre det på telefoner og tablets også. Sonos vælger automatisk højeste bitrate.

Kom helt i tvivl om hvilken kvalitet mit sonos er sat til.
Jeg bruger ikke pc men kun tablet og phone.
Jeg kan bare ikke finden den indstilling.
Kan du hjælpe en blind man videre ??
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 13:51
Oprindeligt skrevet af technology technology skrev:

Husk at gøre det på telefoner og tablets også. Sonos vælger automatisk højeste bitrate.<mytubeelement id="myTubeRelayElementToTab" ="relayprefs"=""loadBundle":true"></mytubeelement>

Kom helt i tvivl om hvilken kvalitet mit sonos er sat til.
Jeg bruger ikke pc men kun tablet og phone.
Jeg kan bare ikke finden den indstilling.
Kan du hjælpe en blind man videre ??

Med Sonos er det lige meget det lyder forfærdeligt alligevel ;O)

Nogle der har erfaringer med kvalitets streamere for WIMP får MEGA tæsk af min CD afspiller, benytter PC sat til min OPPO 105 ?

Hilsen Jonas Bojer

Redigeret af Jonas Bojer - 06-Juli-2014 kl. 13:53
Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2014 kl. 11:54
Wimp skulle blot komme ned i pris. Til 100; kr. mdr. havde jeg uden tvivl et abonnement. 
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2014 kl. 12:12
Ja, jeg er også nået frem til at forskellen ikke er det dobbelte værd.
Så vil jeg hellere bruge pengene på en alternativ udbyder, så jeg bruger både Wimp og Spotify.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu