|
WIMP HIFI |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 804 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2014 kl. 16:01 |
|
Jeg har lige aktiveret WIMP HIFI 30 dage gratis og benytter min PC men HIFI logoet nederst på afspilleren lyder ikke og jeg kan ikke aktivere det ?
Nogle der kan hjælpe. Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
Markh ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: København Status: Offline Point: 317 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kig under indstillinger -> Lydkvalitet. Den står formentlig til "Høj" som standard.
/Mark |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Den står faktisk som "normal" som standard.
|
||
![]() |
||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 804 |
|
LOLLL tak hvorfor fanden kunne jeg ikke se det? lol Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Husk at gøre det på telefoner og tablets også. Sonos vælger automatisk højeste bitrate.
|
||
![]() |
||
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
|
Kom helt i tvivl om hvilken kvalitet mit sonos er sat til. Jeg bruger ikke pc men kun tablet og phone. Jeg kan bare ikke finden den indstilling. Kan du hjælpe en blind man videre ??
|
||
![]() |
||
|
Med Sonos er det lige meget det lyder forfærdeligt alligevel ;O) Nogle der har erfaringer med kvalitets streamere for WIMP får MEGA tæsk af min CD afspiller, benytter PC sat til min OPPO 105 ? Hilsen Jonas Bojer Redigeret af Jonas Bojer - 06-Juli-2014 kl. 13:53 |
||
![]() |
||
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
|
Wimp skulle blot komme ned i pris. Til 100; kr. mdr. havde jeg uden tvivl et abonnement.
|
||
![]() |
||
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
|
Ja, jeg er også nået frem til at forskellen ikke er det dobbelte værd.
Så vil jeg hellere bruge pengene på en alternativ udbyder, så jeg bruger både Wimp og Spotify. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |