recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - viaplay og apple tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

viaplay og apple tv

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
hansen07 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Juli-2008
Sted: Denmark,Munkebo
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansen07 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: viaplay og apple tv
    Sendt: 15-Juli-2014 kl. 07:05
Der er ikke nogen måde på at få viaplay på apple tv vel :) er så træt af netflix og deres gamle film og serier som der kun har de første af :( eller skal jeg over på chromcast 
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 07:17
Jo AirPlay fra fx iPad eller iPhone
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 07:23
ja airplay er en mulighed. Mener dog at der er nogle titler de ikke har rettigheder til over airplay.

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 08:01
Nå for pokker. Var blevet fortalt, det var fortid, men har ikke selv undersøgt det!
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 08:06
kan sagtens være det er fortid.
Sidst jeg hørte om det var da bare stadigvæk lidt rettigheds halløj
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Juni-2010
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonas47 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 08:38
Som de andre skriver så er airplay en mulighed. Bruger selv iPad som streamer til appleTV ved Viaplay. Fungerer bedre end PS3' s egen app. Jeg vil give dig ret i at Viaplay har et nyere udvalg af film. Til gengæld er billede og lyd langt bedre på Netflix. Viaplay kører udelukkende i stereo, hvilket er super ærgerligt.
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 10:52
Jeg kan sagtens airplay de nyeste film i Viaplay til ATV uden problemer. Men som jonas47 skrev, så er både billede og lyd langt dårligere ift. Netflix.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 11:35
Jeg oplever primært at det er sport, som ikke kan sendes videre via Airplay på Viaplay. De fleste tv-programmer og film fungerer :)
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 14:36
Jeg ser kun live udsendelser fra formel 1 og champions league, og der har ikke været noget problem med Airplay til ATV fra min iPad.
Til top
aalb1970 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Juli-2014
Sted: None
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aalb1970 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 21:07
Vær opmærksom på, at alle sportudsendelser og næsten alt øvrigt indhold på Viaplay udsendes i 50 Hz (PAL). Husk derfor at sætte Apple TV til 50 Hz (720p eller 1080p).
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 21:50
Syntes nu at den sidste Update til Viaplay's PS3 app, har gjort at den faktisk nu er nogenlunde brugbar.

Redigeret af Jever - 15-Juli-2014 kl. 21:51
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2014 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af zeryus zeryus skrev:

Jeg ser kun live udsendelser fra formel 1 og champions league, og der har ikke været noget problem med Airplay til ATV fra min iPad.

Men bruger du så ikke Airplay Mirroring? Det blev jeg i hvert fald nødt til i går for at se Superliga-kampene.

Andre af Viaplays arkivprogrammer fungerer derimod fint for mig med normalt Airplay.

Redigeret af Rasmus Larsen - 21-Juli-2014 kl. 14:22
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu