|
professional opsætning af anlæg? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juli-2014 kl. 20:37 |
|
Så begynder min bio at nå vejs ende, og havde tænkt mig at sætte det hele op selv.. Men da jeg hverken af udstyr og nok viden, tænkte jeg at få en professional til det
Nogen der kan anbefale en mand der kommer ud og opsætte sådan noget? Drejer sig om Kbh området..
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg vil klart anbefale Christian fra CSN Teknik. Han er udover at være meget dygtig og vidende, også det for mig vigtigste, han lytter til dine meninger og ideer, og giver den bestemt ikke som den alt vidende med indbygget storhedsvanvid. Og så går han ikke før at du er tilfreds inden for de rammer du har
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
|
Jeg vil helt sikkert også anbefale dig Christian Fra CSN-Teknik.
Hvad han ikke ved er ikke værd at vide ![]() Som Hother siger så bruger han gerne en masse tid på og lytte til ens ønsker og hvordan man vil have det. Han kommer så også af og til med en langt bedre ide som kan spare tid og penge for Dig & Mig. Han er dov lige på ferie frem til næste uge vis jeg husker rigtigt. |
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Online Point: 4464 |
|
Jeg har ikke så meget erfaring med dem der tilbyder opsætning af bio'er i Danmark, men et par gode indikatorer som skal få dine alarmklokker til at ringe hvis du hører det fra én af dem du får tilbud fra:
Er spændt på at følge fremgangen! |
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|
Jeg kan ikke mere enig |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Helt enig, jeg kan huske én af slagsen der i en artikel gik ind for frosne højtalerkabler
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
|
Vil nu stadig påstå at kabler har en hel del at sige! og jo, kabler kan godt give en stor forandring i lyden (hvis man sammenligner f.eks. harald-skrald til 10kr/m, og et sæt til 40.000) men igen, så er spørgsmålet om den enkelte person kan høre forskel, og hvad vedkommende mener er rigtigt i ens setup. prisen er langt fra alt, men kvaliteten og komponenterne har meget at sige. men om det vil give en direkte "forbedring" som du skriver, det må 110% være op til den enkelte person at bedømme det ![]() |
||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||
![]() |
||
|
Det er jeg så ikke uenig med dig i, og naturligvis skal det være helt op til den enkelte kunde at afgøre - hvilket det naturligvis også er. Det vigtige er, at der er er hul igennem - altså et veldimensioneret kabel
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Online Point: 4464 |
|
Det var ikke meningen at skabe en kabeldebat, men uanset hvordan du vender og drejer det, så vil kabler have en ekstremt lille betydning for lyden sammenlignet med den effekt rummet har på det du hører. Prøver en installer at pushe kabler som koster mere end de akustiske tiltag man har i rummet, så mener jeg man skal finde en anden installer.
|
||
![]() |
||
|
Sådan én har jeg heldigvis aldrig rendt ind i
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Beklager Jonas, du skulle have et svar. Og jeg håber da ikke at du er i kløerne på den forhandler mere
![]() Redigeret af Hother - 23-Juli-2014 kl. 01:20 |
||
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Hvem siger det er en bestemt forhandler? Det er jo bare en række generelle råd. To af punkterne er jo modstridende, så én forhandler kan vel ikke ticke alle bokse.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |