|
10 mm coax - F-stik |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-August-2014 kl. 18:05 |
Go' eftermiddag
Er der mon en, der har mulighed for at hjælpe mig i Randers (Kristrup) med en simpel opgave for den som kan? Jeg har brug for at få professionelt og HF-tæt crimpet et F-stik på et 10 mm coax antennekabel (har selv en crimper og et Cablecon F-stik men desværre kun op til ca. 7 mm). ![]() Opgaven honoreres naturligvis:) PS Twist-on er ikke godt nok ;) På forhånd tak. Venlig hilsen Christian Redigeret af Samsung_M - 03-August-2014 kl. 18:11 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Twist On er der intet i vejen med, bruger ikke andet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
Hej Radiomanden
Er prøvet - det bliver aldrig helt godt - stoler alt andet lige mere på et rigtigt crimp a la det her: ![]() Venlig hilsen Christian |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Med den rigtige F-connector er twist-on intet problem!
M.v.h. |
|
![]() |
|
Hej
Point taken :) Tænker bare, at der også må være en grund til, at man aldrig ser disse benyttet i store installationer (YouSee, Stofa, større private antenneanlæg etc.) - kigger man i et gadeskab ser man alene afslutninger a la det tidligere viste billede. Vh Christian |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er til hjemmebrug intet i vejen med Twist On typen |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Hej
Det anerkender jeg - men nu vil alligevel har bevæget os lidt off topic kan I måske fortælle mig hvad det er der gør et "almindeligt" F-stik HF-tæt? Det er vel først når det er monteret i kabelmodem / forstærker etc. at det reelt bliver det? På trods af min anerkendelse af ovenstående præmis vil jeg tillade mig at holde fast i min oprindelig forespørgsel og høre om der var en der kunne tænke sig at udføre denne bette opgave :) Venlig hilsen Christian Redigeret af Samsung_M - 03-August-2014 kl. 20:44 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Kan kun være enig i, at Twist-on ikke er verdens bedste løsning. Skidtet kan godt ind imellem løsne sig.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Så er det ikke lavet korrekt/forkert stik! M.v.h. |
|
![]() |
|
Elmand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2012 Sted: 2730 Herlev Status: Offline Point: 100 |
Tvist on er ikke godkendt til montering i yousee anlæg.. Der skal i dag bruges pressconnektores.
Der er altid nogen der monteret tvistconnektors der er forkerte (passer næsten) til forskellige kabler.
Det forespurgte kabel skal monteres med en cabelcon konnektors.
Med venlig hilsen
ESPERSEN EL & Antenne
Ps: naturligvis er der ingen regler på private installationer.
|
|
![]() |
|
Hej Espersen
Præcis - jeg tænker også - hvorfor gå på kompromis hvis "det bedste" er inden for rækkevidde? Vi ved vist alle, hvor vanskeligt det er i dag at opnå helt optimalt signal (LTE problematikken in mente). Måske jeg kan købe den omtalte presskonnektor af dig (antager at den - navnet taget i betragtning - kan monteres uden brug af specialværktøj?)? Hvor har du til huse? Vh Christian Redigeret af Samsung_M - 03-August-2014 kl. 20:42 |
|
![]() |
|
Elmand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2012 Sted: 2730 Herlev Status: Offline Point: 100 |
Min position ses da tydeligt på min profil 2730 Herlev.- Er også let at finde på både krak og Google. Hint ESPERSEN ELinstallationer
Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |