recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fladskærm-TV efter mål:)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFladskærm-TV efter mål:)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
martin2003 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Emne: Fladskærm-TV efter mål:)
    Sendt: 30-September-2006 kl. 18:17

Hej.

Jeg har en ven, som går mere op i sine møbler end sit fjernsyn, selvom det er svært for os andre at fatte Han har en plads i reolen med højden 52 CM og længden 52 CM, dybden er irrelevant da vi taler fladskærm. Jeg har set på EDB-priser og fundet et 32" der lige kan klemmes ind, men kommer i tanker om at der også skal medregnes fod, hvor meget ekstra skal man regne med det så fylder i højden alt ialt, eller endnu bedre, er der nogle der har nogle gode forslag, så bliver han mægtig glad, da hans gamle 20" CRT-skærm allerede er stået af. Størrelsen er tildels irrelevant bare den kan være i "hullet", det kan være 26, 28, 30 eller 32 ". På forhånd tak for et fantastisk forum.

Til top
martin2003 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2006 kl. 18:18
Vrøvl, længden er 81 CM
Til top
Stouenberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2006
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2006 kl. 14:03

Oprindeligt skrevet af martin2003 martin2003 skrev:

Vrøvl, længden er 81 CM

- det var godt Martin, jeg skulle lige til at brokke mig. Det er svært at klemme noget ordentligt ind på 52 cm . Men der er mange 32" modeller, selvfølgelig uden side højttalere, der glider ind på 81, bl.a. Samsungs's...

- til gengæld fylder det ca. 62 cm i højden  incl. fod, så det bliver måske en anden reol?

Redigeret af Stouenberg - 01-Oktober-2006 kl. 14:05
8-) Steen

BUSH DABradio + det løse...
Til top
nubus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-September-2006
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2006 kl. 17:46
Der skal jo også være luft rundt om. At proppe det ind i en reol uden køling... det klarer tv'et ikke. En hylde med en længde på 81 cm vil typisk også bøje ret kraftigt under vægten fra et tv - medmindre han da sætter det nede i sokkelhøjde.

Du må forklare din ven at dette er chancen for at købe nye møbler
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu