|
Tilslutte subwoofer til Denon AVR 2809 |
Besvar ![]() |
Side 123 19> |
Forfatter | |
Kralle88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-August-2014 kl. 17:41 |
Hej
Jeg har denne forstærker og jeg vil tilslutte en Jamo SUB 6510, men når jeg sætter den til sker der intet kun en brumme lyd når jeg sætter kablet i? Jeg har prøvet at sætte kablet i SW på forstærkeren og pre out Når den sidder i pre out så brummer subwooferen hele tiden, når den sidder i SW intet og når jeg tester heller ingen lyd. Hvad skal jeg gøre så jeg kan få bass? :) Håber i kan hjælpe mig Billederne er af de kabler jeg har brugt og et billede af min forstærker bagpå håber at i kan hjælpe mig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Kralle88 - 30-August-2014 kl. 22:11 |
|
![]() |
|
Kralle88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan i hjælpe mig?
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
Du er sikker på at dit kabel virker?
Du har slået subwoofer til i opsætningen på forstærkeren? Du er sikker på at subben virker? Klaus |
|
![]() |
|
Ja selvfølgelig virker kablet der kommer brumme lyd når jeg sætter det i.
Hvilket opsætning på forstærkeren? Ja 100% subben virker
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvorfor er der et antennekabel? Og hvorfor Kralle igen?
|
|
![]() |
|
Det antenne kabel brugte jeg før til en anden forstærker og det virkede fint
![]() |
|
![]() |
|
Er det fordi man skal ind i noget setup for subwoofer? Den er sat til on.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Fordi der kommer en brumme lyd betyder det ikke at kablet er uden fejl.
Kan du ikke ligge et billede af indgange på sub op. Så er det nemmere at vejlede. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
Men, var der ikke stik i begge ender dengang? Klaus |
|
![]() |
|
Har lagt et billede op af sub nu.
|
|
![]() |
|
Jo selvfølgelig er der stik i begge ender. Det brugte jeg før på Marantz SR 6005 forstærker og det virkede fint..
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5320 |
Og kabel er nu monteret korrekt i phono stikkene, med stelforbindelse og inder leder, eller kun inderleder? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 19> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |