Hej.
Har lige et par spørgsmål, som jeg håber nogen kan hjælpe med. Modellen er PDP-436XDE.
1. Jeg har nu nogle gange oplevet at der kommer et besked på skærmen som siger "ingen udgangsop 5 min". Den kommer så igen ved 4,3,2,1 min, og så slukker fjernsynet. Jeg har mærket rundt omkring, og jeg synes bestemt ikke det føles unormalt varmt, som var min umiddelbare tanke. Det har også en enkelt gang bare slukke uden advarsel?
2. Jeg er rigtig tilfreds med fjernsynet, men har opdaget at programmet vild med dans, den kan den sku ikke klare. Der er eksremt meget farve på kulisserne, og enormt meget/mange lamper/Lys, så hel det hvide gulv bliver often groft pixeleret. Nogen ideer til hvad jeg kan indstille for at hjælpe på det? Det er digital modtagelse via antenne på taget.
3. Synes at hav elæst i en test, at når man fx så fodbold, så var der noget efterslæb på spillerne.. som mindre støjreduktion kunne afhjælpe. Jeg synes nu ikke det er så slemt, men når skærmen panorer..fx følger et udspark fra målmanden, så synes jeg det bliver noget gnidret at se på. Nogen forslag til en indstilling der kan hjælpe på dette?
Håber nogen har nogle gode forslag, jeg er ikke alt for skrap til det der justerings halløj.
Jo nogen der ved hvad en ISF kalibrering vil sige.. dette skulle jeg kunne få foretaget.
Mutzrt