|
Hjælp! MacBook Pro skærmproblemer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-September-2014 kl. 08:28 |
Hej Recordere
Min MacBook Pro lavede imorges nogle fejl på skærmen?? Nogen der har en idé om, hvad der kan være problemet? Mvh Mads Redigeret af Mads A - 23-September-2014 kl. 08:33 |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne godt ligne at grafikkortet er færdigt.
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
Hvilken model er det?
|
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
Det er denne model: http://www.everymac.com/systems/apple/macbook_pro/specs/macbook-pro-core-i7-2.2-15-early-2011-unibody-thunderbolt-specs.html
|
|
![]() |
|
Min blæser går også helt amok og den bliver ekstrem varm - selvom den ikke bliver brugt... Men lige nu er der ingen problemer med skærmbilledet
![]() ![]() ![]() Redigeret af Mads A - 23-September-2014 kl. 09:14 |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Du siger det næsten selv. Det er højst sandsynligt støv der har samlet sig i blæserne som gør at den ikke kan komme af med varmen og giver glitches som på billedet. Du skal have den skilt ad og blæst igennem, fx med trykluft på dåse.
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Prøv 2 ting: Sæt din macpro til også at benytte dit intel grafikkort "automatisk skift af grafikfunktion"
i Activity monitor under energi kan du se hvilke programer der kræver kraftig GPU "JA/NEJ" prøv at køre med programmer der ikke kræver særlig meget GPU rendering og så se om din maskine køre uden problemer. Det er ikke en holdbar løsning, men du kan måske arbejde videre på den. Hvis din macpro er med AMD/ATI GPU kort, dem har der været problemer med måske pga. varme.
2. Prøv at slå wifi fra og eller at evt. gå op på 5Ghz. jeg ved at flere har haft problemer med flickering, men det er godt nok på retina 2012 model.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
Ser desværre ud til, at du langt fra er den eneste:
https://discussions.apple.com/thread/4766577?start=0&tstart=0 |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Er så heldig at jeg har udvidet elektronik på min indbo - skal jeg gå videre med det eller? Mvh Mads
|
|
![]() |
|
Det ville jeg gøre. Har også selv elektronikforsikring og der er kun 500,- i selvrisiko
|
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Skal jeg have fat i Apple først eller bare tage kontakt til mit forsikringsselskab (Topdk) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |