|
Mapperne billeder og film på Mac |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-September-2014 kl. 13:11 |
Hej Recordere..
Min mac er ved at være godt fyldt, og så gik jeg mapperne igennem. Det viser sig at billeder og film mappen indeholder 8000 billeder og en masse film. Hvordan kan det være at der har samlet sig over 100 GB i de to mapper, når jeg bruger iPhoto til hjemmevideo og mine billeder. Det kommer vel ikke til at gå ud over mit iPhoto bibliotek hvis jeg sletter dem ? Bruges de til noget ? de fylder næste 1/2 delen af harddisken ? De ligger i restore/restore_391_mcf_dataien mappe og andre med samme stil navn. Nogle ligger også i Dropbox og Box sync. Mvh Christian
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dit iPhoto bibliotek ligger i Billeder mappen.
De restore mapper ved jeg ikke hvad er. Du har ikke kørt et eller andet restore program på et tidspunkt? Redigeret af lunddal - 24-September-2014 kl. 13:32 |
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Ikke mig bekendt, men jeg har flyttet mit iPhoto bibliotek til en ekstern disk pga af pladsmangel, så det undrer mig at der ligger så meget
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Har du et billedbehandlingsprogram, som evt. automatisk gemmer originalbilledet, hvis du redigerer i billedet?
Lidt ligesom i programmet Photogallery til PC. Når man lukker billedet efter redigering, gemmes originalbilledet i en mappe, således at det kan gendannes herfra - dog overskrives det redigerede billede ikke, da originalen er blevet omdøbt automatisk. Skal lige bemærke, at jeg INTET kender til MAC...
Redigeret af turbo2 - 24-September-2014 kl. 15:48 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |